2013. április 13., szombat

Tavaszi ruhatárfrissítés 2013-Glamour napok,egyebek

Mint minden évben, idén is írtam egy listát arról, hogy miket szeretnék beszerezni erre a szezonra-ezt a listát nagyrészt ti is láthattátok itt a blogon.

Nagyjából két hónapja kezdtem el félrerakni ezekre a dolgokra- és pont ki is jöttem a pénzből, néhány darabra végül kevesebbet kellett költenem, mint terveztem, néhányukra viszont többet, így pont kiegyenlítették egymást.

Mindent sikerült megvennem, ami terveztem- nem mindent tudtam olyan boltból venni, ahol volt kedvezmény, de azért így is nagyon örülök, csináltam is egy csoportképet a cukiságokról:


A bomberdzseki igazából nem volt komolyan tervbe véve,bár nagyon örültem volna egynek, de kicsit túlzásnak éreztem az árakat- aztán a Hádában találtunk egymásra ezzel az aranyos(szó szerint) Topshop darabbal , 3000 forintot fizettem érte, és nagyon tetszik <3

 
A láncos nyakláncok nagyon tetszenek, de hiába az aranyat nyomják mostanában mindenhol, a szívem az ezüst kiegészítők felé húz- de olyat valamiért SEHOL nem találtam értelmes áron- végül az álom nyakláncra a Mango katalógust böngészve bukkantam rá-nem túl olcsón, szívtam is a fogam, de végül úgy döntöttem, megér nekem ez a lánc ennyivel többet, ha 20%al kevesebbért vihetem haza, így 4000 forint volt.

A farmering régi vágyam volt- de most mindenhol csak világos színűeket láttam, sötétet nem, pedig nekem az előnyösebb a világos színeimhez, ezt a végül a Stradivariusban vettem meg, 6600 forint volt, van belőle egészen világos, középkék, és sötétebb kék, a képen látható színnel jóval sötétebb,nem tudtam megfelelően lefotózni. Aki a világosabbat akarja megvenni, inkább a H&M Dividedeset vegye-6000 forint, és pont ugyanúgy néz ki (csak sötét nincs belőle).
Tetszik,hogy az ujja felhajtható, és hogy patenttal záródik. 

Csíkos nadrágot ezer éve szeretnék, de annyira drágák- a Tally Weijl most leárazta a sajátját kb 5700ra ha jól emlékszem, de abban valami nem stimmelt, furák voltak a lábaim benne, a H&M Divided-esnek pedig túl vastagok a csíkjai- így a gyerekosztályon vettem meg :) 158-as (elvileg 12-13 éveseknek van, nesze neked önbizalom), és nagyon kényelmes, jó anyagú, teljes áron sem volt drága,de így csak 4000 ft.
A szegecses dolgoktól ugyan már eléggé ki vagyok bukva, már a csapból is ez folyik,  ennek a loafernek mégsem tudtam ellenállni- jó áron volt,és szerintem csinos, és szuper kényelmes. A Petőfi utcai cipőboltban vettem-ugyanilyen cipők vanna a Deák téren a DM mellett még, és a nyugati aluljáróban,egészen hátul. 3000 forintot hagytam a boltban,elégedetten távoztam :)

Napszemüveg terén nincsenek nagy elvárásaim- ugyanis egyik sem áll igazán jól, plusz nagyon szerencsétlenül járok velük mindig, rájuk ülök, elhagyom, leejtem, összetöröm. Minél olcsóbb legyen,és ne nézzek ki benne rémesen, ennyi a kívánságom. Az I am kuponnal vettem, így csak 2400 forintba került, és nagyon szép maga a szemüveg, rajtam pedig annyira nem szörnyű,mint a legtöbb.

 Végezetül egy nem túl tavaszi pulcsi- a C&A-ban nagy leértékelések vannak, érdemes körülnézni!- amit igen olcsón vettem, és nagyon puha és kényelmes, pont a méretem, oversize, olyan mintha semmit nem viselnék-az utolsó pár hideg napban többször is volt rajtam, de remélem őszig pihenni fog mostmár :))


Ti miket vettetek? Hogy viseltétek a tömeget?

5 megjegyzés:

  1. 1: én nagyon örülnék ha gyerekosztályról vehetnék nacit,sajna a lábaim nem így éreznek :( :DD szóval ez egy jóóó dolog :)
    2: 590 volt ez a pulcsi? omg,én se hagytam volna ott :D
    3: jó kis vásárt csináltál :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1, szerintem azért kínos, hogy 22 éves felnőtt nő vagyok,és 12 éves bakfisoknak való nacit hordok :) azért a gyerekosztályon gyakran vannak jó cuccuk,szerencsére.Lehet,hogy a 170es jó lenne neked, a skandináv gyerekek azért nem olyanok mint mi,és hát ez rájuk van méretezve szerintem.
      2, el sem akartam hinni, utolsó darab volt <3

      Törlés
    2. Valószínűleg én azért lennék a helyedben,mert világéletemben utáltam a lábaimat,annak a vastagságát, és amikor 48 kiló környékén mozogtam,akkor volt máshoz viszonyítva normál lábam...nos,ami ma már nem mondható el :P :S Na sebaj, ez van, egyszer talán elfogadom :)

      Törlés
  2. Jókat vettél, a farmering meg a csíkos naci a kedvencem. Azért a bomberdzsekiért meg nagyon irigy vagyok! :D
    Én teljesen rosszul voltam a Glamour napos tömegtől, a Body shopban akartam csak venni 1-2 dolgot, ami épp elfogyott, de amellett hogy pont azokból le volt fosztva az üzlet készlete, a sor is hatalmas volt :( Szóval idén ez nekem kimaradt...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,én is nagyon örültem a dzsekinek <3
      nekem meg valahogy kiesett, hogy a bs-be is van kedvezmény, bár pénzem úgyse lett volna rá.
      A tömeg iszonyatos volt, nagyon durva, mintha legalábbis ingyen lenne minden.

      Törlés