2013. március 8., péntek

Essence gel tint zselés ajakszínező-Flashy apricot

 Nem nagyon terveztem ilyen jellegű posztokat, de erről a termékről sem láttam még tesztet magyarul, úgyhogy úgy döntöttem, leírom a tapasztalataimat, hogy mások már tudják, érdemes-e megvenni.

Az essence 2013-as tavaszi szortimentfrissítésének legizgibb darabja számomra az ajakszínező volt, ugyanis odavoltam a Vampire's Love kollekciós színezőjükért, vettem is belőle rögtön kettőt, és szurkoltam, hogy legyen ilyesmi az állandó kollekció részeként is, mivel kedvelem az élénk ajkakat, és jobb, ha nem kell folyton igazgatni a szánkat.

Szerencsére úgy tűnik, ők is így gondolták: de amikor megláttam,hogy az van ráírva, hogy zselés, akkor arra gondoltam, hogy ami zselés, az általában nem tartós,mert ami fényes és szájravaló, az sosem olyan tartós mint ami matt. Úgy gondoltam, egy összehasonlító bejegyzést csinálok, és némi tesztnek is alávetem a két formulát, hogy vajon melyik a tartósabb?

Négy színben lehet kapni ezt a zselés színezőt, a csomagolás kissé fura, a dobozkának ugyanis nincs teteje, ezt nem igazán értem, de maga a termék nagyon szép, olyan mint egy nyalóka, 5 ml, 650 forintért, az ára tehát korrekt.


A Vampire's Love színezőben 8,5 ml volt, és ez is valahol 650 körül lehetett, ha jól emlékszem.

A Vampire's Love-osnak  teljesen sima applikátora van, míg a zselés színezőnek picit oldalt belapított, ami meglepően praktikus, könnyű vele eloszlatni a festéket.

A két festéknek az illata nagyjából ugyanaz, édes gumicukros, nagyon nyamnyam, viszont láthatjátok, hogy a sima színező pigmentáltabb, mint a zselést, mindkét swatch két húzással készült.
bal:Vampire's Love,jobb: Gel Tint
És most csapjunk a lecsóba,nézzük hogy teljesít a sima ajakszínező a teszteken :)
felkenve

teljes egészében

íme, egy pohár érintetlen narancslé

roppant spontán,nem beállított kép,amin épp iszom

sehol egy rúzsfolt

egy banán,megettem a felét,de erről nem csináltam képet,nehogy azt higgyék hogy burkolt szexhirdetés

látható,hogy csak picit kopott meg
És most nézzük a zselés ajakszínezőt!
felkenve

teljes kép
a pohár itt is érintetlen maradt

a másik fél banán elfogyasztása


ettől kopott bőven :(
Összesítve az ivást kibírja, evést nem nagyon,de ennyi pénzért jó kis termék, elég tartós is, az ára is rendben van, a színe is szép.
Ti próbálkoztatok már ajakszínezőkkel? Milyen tapasztalatok vannak?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése