2013. március 13., szerda

Tavaszi must-have darabok és saját kívánságok part II.

Nálatok laknak-e állatok?

Lelkes állatbarátként örülök neki, hogy sok boltban látok különböző állatkák fejével díszített felsőket, nekem már régóta van egy leopárdfejes felsőm, nagyjából 14 éves korom óta,de sose gondoltam volna hogy ez valaha is divatba jön :) A leggyakoribbak a tigris és a leopárd, de láttam már farkasosat, rottweilereset szóval a lényeg, hogy ragadozó legyen!


Stradivarius 3990-


Reserved 5990-


Loafer

 

Ha lehet, még egy sokkal kényelmesebb, mint a balerina- nekem előfordult, hogy elől a kivágásnál vágták a lábamat a babacipők- bár elsőre egy öregember papucsa ugrik be róla, szerintem megér egy próbát- kényelmes, sokféle verziója létezik, és trendi, mi kell még?



Pull&Bear 6995-


Bershka 6995-

 Azték hatások



Mivel ez a kultúra különösen közel áll a szívemhez, nagy örömmel üdvözöltem ezt a trendet- tetszenek ezek a minták, a színes is, a fekete fehér is. Ide kapcsolódnak még a koponyás karkötők is, mostanában ebből is sokat láttam- az azték kultúrában ezek nem rossz ómenek, mint hogy nálunk, a koponya szerencsét hoz, és megvéd minket az ártó szellemektől-ez nem hangzik rosszul,igaz?:)



H&M 3990-


H&M 3990-
Stradivarius 1990-
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése