2013. március 3., vasárnap

25 dolog, amit nem tudtál rólam

Sok blogom láttam ezt a fajta bejegyzést, és gondoltam, én is írok valami hasonlót :) Ennyi dolgot összeszedni magamról nem volt könnyű, de remélem viccesnek fogjátok találni, igyekeztem nem túl unalmas dolgokat leírni.

1. Soha életemben nem voltam még részeg. Ezt nem úgy kell elképzelni,hogy sosem iszom, mert dehogynem, csak nagyon erős a szervezetem, az alkohol úgy látszik semmilyen hatással nincs rám, volt hogy egy család összejövetelen megittam 4 kupica pálinkát,és fél üveg kókuszlikőrt, egy csomó vodkanarancsot, és semmi nem történt, de tényleg SEMMI.
~
2. Kislány koromban királylány akartam lenni, és nem értettem miért mondják azt,hogy az nem egy foglalkozás :) Aztán később olyan 10 évesen pedig doktornéni, de hamar rájöttem, hogy sajnos a vér látványát sem bírom (kivéve a sajátomat valamiért).
 ~
3. Ennek ellenére nem tettem le arról,hogy meggyógyítsam az embereket,csak máshonnan közelítek a kérdéshez: harmadéves pszichológushallgató vagyok.
~
4. Világéletemben az anyuci kedvence típusú stréber srácok tetszettek,már kisiskolásként is mindig az ilyen zsebtudós forma fiúkákkal akartam "dinócsontot keresni" a szünetben :)
~
5. Nagyjából 15 éves koromtól 19 éves koromig éltem a lázadó korszakomat, ezt azzal fejeztem ki, hogy úgy öltözködtem, mint egy XIX. századi úrhölgy (igen, az utcára,igen, hétköznap). Nem szégyenlem a múltamat, de igazából jókat nevetek azon,mennyire nem tudtam sminkelni,és mennyire nem állt ez jól nekem.

Tessék csemegézni, nyugodtan nevethettek :)

6. Ezt a nem tudok sminkelni dolgot 20 éves koromban kezdtem el orvosolni, Dorka (dorkasminkel) videóiból tanultam nagyjából mindent,amit erről  a témáról tudok.
 ~
7. Igazi állás szédelgő vagyok-rengeteg helyen dolgoztam már, legtöbbször azért léptem ki,mert kiderült,hogy mégsem egyeztethetőek össze a tanulmányaimmal. Jelenleg titkárnő vagyok.
 ~
8.  A szüleimmel lakom (bár ez nem volt mindig így), és a testvéremmel, valamint a kissé butácska golden retriverünkkel, Ginoval, és persze Borisszal, a cicusommal. Mivel részmunkaidőben dolgozom, otthon nagyrészt én vezetem a háztartást.
~
9. A húgom 5 évvel fiatalabb nálam,de majdnem 10 centivel magasabb.
~
10. Viszonylag fiatal korom ellenére (22) már túl vagyok egy 2 és fél éves élettársi kapcsolaton.
~
11. Nem vagyok túl szerencsés a macskatartással, Borisz a hatodik cicánk 18 év alatt, de úgy,hogy az első, Cinike, majdnem 15 évet élt!
Én és Cinike, 2004
 ~
12.  Majdnem 12 évet táncoltam az életemből. 5 éves koromban kezdtem jártam balettra 5 évig, jazzbalettra 2 évig, 3 évig musicaltáncra, és 2 évig hiphopra. SOHA nem akartam táncosnő lenni, ezért is hagytuk ott az összes helyet,amikor már profi csoportba kerültem volna.

13.  Színésznő viszont szívesen lettem volna, de sajnos csak otthon szerepeltem állandóan, idegenek előtt megnémultam :D

14. A hajam természetes szőke,de sajnos festve van, egy 2011-ben történt fodrászbaleset óta, amikor is rózsaszín csíkokat akartam a hajamba, és mondta a fodrász hogy előtte kiszőkíti, csíkokban ,gondoltam én, teljesen, gondolta ő, és utána ilyen szörnyű műszőke majdnem fehér hajjal mászkáltam az ideig, de azóta festetnem kell, mert még mindig kivilágosodik az a rész,ahol kihidrogénezték.(azóta persze sokat nőtt le,de akkor is)
így nézett ki

15. Nagyon szeretek sütni, csomószor van hogy csak úgy nekiállok, minden ok nélkül, és mindig örülök,ha elfogy.
~
16. Nem értem miért akarnak az emberek tetoválást, engem megrémít az ilyen dolgok véglegessége.
~
17. Bár a cicák a kedvenceim, nagyon szívesen tartanék egy kaméleont, de sajnos amíg itthon lakom,erre semmi esély :(
~
18. Kislányként ásványokat gyűjtöttem, de a mai napig járok néha vásárokra, hogy bővítsem a gyűjteményt, amire úgy vigyázok,mint a szemem fényére.
~
19. Gimiben a biosz és a magyar voltak a kedvenc tárgyaim, matekból reménytelen voltam.
~
20.  Maximálisan támogatok minden esélyegyenlőségi dolgot, és utálom azokat azt embereket, akik megbélyegeznek valakit csak azért,mert MÁS.
~
21. 2011-ben jártam először New Yorkban, de bármikor szívesen visszamennék,akár lakni is.

22. Mind a csoki,mind a gumicukor bárhol, bármikor bármilyen mennyiségben jöhet :)
~
23. Nem vagyok egy rendmániás valaki(sőt), de az őrületbe kerget, ha halomban áll a mosogatnivaló valahol, és gyakran nem bírok magammal és akár idegen lakásban is nekiállok elmosni.
~
24. Főleg férfi barátaim vannak, mert több múltbéli csalódás miatt nehezebben bízom meg a nőkben.
~
25. Nagyon elcsépelt, tudom, de hiszek a szeretet erejében, és minden más ilyen nyálas dologban (DUMBLEDORE <3)

~

6 megjegyzés:

  1. nekem tetszettek a ruháid! :D bár szó mi szó,én is a jó pár évig a gót stílus felé húztam, fűzők, csipkék, fekete kesztyűk bármikor jöhettek :D

    érdekes volt ezeket olvasni :)

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jól sikerült poszt lett, rájöttem, hogy sok közös van bennünk :) 4, 5(én sem tudtam sminkelni :) ), 7, 10 (azért ez durva, nekem is pont 2,5 :) ), 12(jazzbalett, hiphop), 13, 15,16,18, 20,21(2009 :) ), 22 (:D),24, 25 :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hű,az tényleg jó sok közös, a két és fél év annyira nem meglepő, ez az egyik "válaszút" egy kapcsolatban (2-2,5év) aminél sokan szakítanak, szóval ez megesik, de tényleg tök fura :)

      Törlés
  3. Érdekes lista volt! Nekem is tetszenek a ruháid:) Az meg egyáltalán nem ciki (szerintem), hogy ennyi helyen dolgoztál, 22 évesen egy csomó tapasztalatot szerzel és sok területre rálátásod lesz. Aztán majd kikötsz egy olyan munkahelyen, ahonnan évekig-évtizedekig ki sem tudnak robbantani.
    (Az első ponthoz: a legjobb barátnőm járt hasonló cipőben, aztán egy rutinvizsgálat során rendellenes májműködést diagnosztizáltak nála, szóval érdemes lenne megnézetni...)

    VálaszTörlés