2013. március 18., hétfő

Mit vegyek fel az első randira?-tavaszi kiadás

Elképesztő, hányan találjátok meg a blogot "első randira mit vegyek fel" jellegű keresőszavakkal, és mivel az előző posztban nagyjából összefoglaltam azokat az általános dolgokat,amiket mindig érdemes észben tartani, most igyekszem az évszaknak megfelelő (már ha az időjárás is évszaknak megfelelő lesz, *köhöm-köhöm*) szetteket mutatni különböző randitípusokra.


Persze ezek olyan dolgok, hogy más öltözködési stílusú embereknek más tetszik, alkattól, alkalomtól is függ,  próbálok olyan összeállításokat mutatni, amik alapdarabokból felépíthetők.

A legfontosabb,hogy az elején összefoglaljam az én randi-öltözködés hitvallásomat, miszerint az első randin szolidan kell megjelenni, mert nem kell rögtön az összes kártyát kijátszani, szolid smink, szolid ruha, ha így tetszel neki, felturbózva már biztosan fogsz :)

Azért fontos megemlíteni,hogy ebben sem szabad átesni a ló másik oldalára-egyik fiú ismerősöm mesélte egy netes randijáról,hogy a lány nagyjából úgy volt felöltözve, ahogy a 15 éves FIÚK szoktak öltözni OTTHON. Mondta,hogy ő meg inget vett fel, meg minden,nagyon bután érezte magát, finoman szólva kínos volt mindkettőjüknek.

Igyekeztem  összeszedni a leggyakoribb randitípusokat, és ezekhez kreálni szettet, ehhez a Polyvore-t hívtam segítségül, amit most használtam életemben másodszor,és az első évekkel ezelőtt volt :D Hogy megkönnyítsem a keresgélést, a H&M ruhái közül válogattam.

I. "Margitszigetes"
Amikor én még szingli voltam (nem volt az olyan régen mint hangzik,kb egy éve javában az voltam), sokat gondolkoztam azon,hogy lehetnek ilyen kevéssé kreatívak a mai ifjak, hogy "menjünk el sétálni" a nagy első randis javaslat.
De persze ennek is megvannak az előnyei: itt tényleg egymásra figyeltek, semmilyen körülmény nem fog zavarni a beszélgetésben, van pad, le lehet ülni.
Ilyen helyre szép cipőt ,magassarkút biztosan nem érdemes felvenni, és szoknyát sem igazán, szóval marad a jó kis basic look :)
Bőrdzsekije mindenkinek van majdhogynem, az ide jó választás, egy sima, vagy csíkos vagy mintás felsővel, egy alakodhoz passzoló farmerral nem lőhetsz mellé, dobd fel egy színes sállal, ami az arcodra tereli a figyelmet.
Cipőből sneaker, balerina, de akár egy converse is jó választás. A táska mindenképpen olyan legyen,ami nem zavar a mozgásban,és nem kell fogni, úgyhogy az oldaltáska a legideálisabb.



II.Beülős

Ez a második leggyakoribb randitípus-teázó,kávézó,esetleg egy hangulatosabb kocsma,ahol nyugodtan lehet beszélgetni- előnyösebb abból a szempontból, hogy ide bármilyen cipőt fel lehet venni, mert úgyis ülni fogsz, és ha mégsem tetszik az illető, akkor csak kimész a mosdóba SOS sms-t küldeni a barátnődnek :)
Ide akár ruhát is felvehetsz, fázósabbak jegginsel és bokacsizmával, valamint bőrdzsekivel, kevébé fázósak harisnyával és loaferrel vagy magassarkúval, és egy csini zakóval. A fiúk általában nincsenek oda a sok vagy feltűnő kiegészítőkért, de egy hangsúlyos fülbevaló ehhez a szetthez szerintem jól mutat.
Ide nyugodtan viheted kedvenc clutchodat, semmiben sem fog akadályozni.
III. Mozi 
 Ez a fajta randi,ha jól tudom már kihalófélben van,régen tipikus volt, manapság már kevésbé (talán azért mert a filmeket mindenki le tudja tölteni otthon is, és a mozijegy meg nem olcsó), meg aztán beszélgetni film alatt nem jó ötlet, épp ezért a csörgős-zörgős kiegészítőket is hagyd otthon. Előnye,hogy utána legalább egy témátok biztosan lesz-megbeszélhetitek a filmet.
 Én ha sokat kell egy helyben ülni, igyekszem kényelmesen öltözni- ilyen esetben én egy mintás nadrágot választanék ( a H&M-eseknek nagyon jó kényelmes szabásuk van) és egy sima pulcsit esetleg minimál díszítéssel(nyugodtan lehet testhezálló,hiszen a nadrág nem az), vagy egy farmeringet, de egy sima fehér blúz is jó lehet.
Cipőből ide is jöhet magassarkú,telitalpú,balerina- ha nem kényelmes, majd észrevétlenül leveszed a film alatt.
 


IV. Éttermi vacsi
Ez sem éppen gyakori a fiataloknál, de idősebb korosztálynál már annál inkább- ilyen helyre én mindenképpen egy kis feketét vennék fel, csini magassarkút(ha nem szereted, egy díszes balerina is megteszi), és egy szokatlan színű blézert. Ügyelj a ruha hosszábra, és arra,hogy ne legyen nagyon kivágott, hiszen ez szett anélkül is szexi :)
Ide nyugodtan viselhetsz több kiegészítőt is, és mindenképp valami elegánsabb táskát válassz.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése