2013. március 22., péntek

Új cuccok-máricus

Nagyon-nagyon szerettem volna már új outfit képeket-de amikor jó volt az idő, akkor nem volt lehetőségünk, amikor meg lett volna,akkor meg bizony térdig érő hó, repkednek a mínuszok, és nagykabátban pózolni még mindig nincs értelme.

Úgyhogy helyette hoztam pár újdonságot, amiket mostanában vettem, remélem tetszeni fognak, és várom vissza a jó időt,hogy végre lehessenek képek :)

Ez a sál egyszerűen imádnivaló -én személy szerint nem szeretem a New Yorkert, de az új galaxisos cuccaikkal megfogtak, rengeteg ilyen mintás cuccuk van, de talán ez a legszebb :) 2 féle ilyen jellegű sálat találtok náluk (a másik inkább bordós színvilágú,picit élénkebb) 2390 forintba kerülnek.


direkt csücsörítek,hogy jó hülyén nézzen ki a kép.



 A nagy fülbevalók még mindig nem az én terepem, de a szokásos kis pötty vagy gyöngy helyett szerettem volna valami nagyobbat,de mégsem ilyen lógós csinglilingit, és végül ő jött velem haza a SIXből, 1190-ért vásároltam.




Az új aszimmetrikus szoknyámról egyszerűen nem tudtam jó felvéve képet csinálni :( Már írtam róla, hogy a vaterán vettem, de ebayen és sok más rendelős oldalon is vannak ilyenek, 2-3 ezer között.



Íme, a tavaszi kívánságlistám egy darabja- az aztékmintás nagyon színes H&M szoknya.
Az anyaga nem éppen a legjobb,attól félek,az a fajta ami nagyon ereszteni fogja a színt (rá is írták,hogy ereszti,ne mossuk világossal), úgyhogy biztosan külön fogom mosni, színmegtartós mosószerrel (Dreft, ajánlom mindenkinek akinek vannak kényes ruhái), ennek ellenére nem néz ki gagyinak. A felvéve kép a próbafülkében készült, instán is fent van :)


És egy bónuszkép: szerdán fodrásznál voltam.
 


2 megjegyzés:

  1. nagyon csini az új hajad! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,igazából régi-új, le akartam növeszteni a frufrum, de végül meggondoltam magam, túl idétlenül nézett ki félkész állapotban.

      Törlés