2013. június 4., kedd

Kismellű vagyok, kéne egy bikini!

Alapvetően nincs semmi baj, amíg van rajtad rendes ruha- a push up melltartó csodákra képes, de ilyen "kitömött" dolgokat nem szokott hordani az ember a strandon. Kicsit feszélyez, hogy míg másoknak van mit tenniük a bikini felsőjükbe, neked nem igazán, és rosszabb esetben úgy nézel ki fürdőruhában, mint egy 12 éves kisfiú kislány. Ha magadra ismertél, ez a poszt neked szól.

Csak olyasmit ajánlok ebben a bejegyzésben, ami nekem már bevált- sok mindenfélét összeolvastam a témáról, és annak a felét én használhatatlannak találtam.

Saját magamról- az mellem,hogy még egy kicsit csavart legyen, állandó jojó-effektus áldozata- amikor éppen stresszes időszakban vagyok, vagy mondjuk beteg vagyok, akkor általában kevesebbet eszem az átlagnál, és hopp! el is tűntek, de amikor minden oké, akkor kicsit gömbölyűbbek- olyankor tartom a 75B szintet- viszonyt olyan fura alakúak, szélesek, de nem annyira domborúak,szóval nem egyszerű a dolog.

A szivacsos felsőrész evidensnek tűnik, ám míg a melltartóknál, mivel ráveszel valamit, nem látszik annyira, hogy ki van tömve, addig itt nincs ami takarja, úgyhogy olyat válassz amiben ügyesen van belevarrva a szivacs, és nem túlzottan kitömött. Ha sok benne a szivacs, folyton ki kell csavarni belőle a vizet, hogy ne csöpögjön még egy órán keresztül miután kimásztál a medencéből.

Ha előre ki van alakítva a mellrész, tehát van benne egyfajta merevítés, itt nem is feltétlenül van szivacs, mégis megvan az optikai illúzió. Ebből sokféle van, igyekezz olyat választani, ami alkalmazkodik a mell formájához. Nincs annál cikisebb, mint amikor a kivágásnál eláll, és ha kicsit lehajolsz, nagy rés lesz, és mindenki láthatja, amit nem kéne.
Ebből többféle is van, biztosan megtalálod a melled alakjához legjobban illeszkedőt.


A díszített, rojtos, fodros, esetleg anyagvirágokkal dekorált felsőrészek szintén optikailag nagyobbnak mutatják a melleket- azonban az idei kínálatban nem igazán találtam ilyen fürdőruhákat, de járjatok nyitott szemmel, hátha nektek több szerencsétek lesz. A Forever 21 kínálatában több ilyen is van-ha nyáron külföldön jársz, érdemes oda benézni, vagy akár online is megrendelheted.

 
H&M

Amit mindenképpen kerülj: olyan fürdőruhák, amik "lenyomnak",azok a fürdőrucik, amiknek nincs kialakított mellrésze, és a legtöbb pánt nélküli fürdőruha, hiszen ezek akár le is eshetnek rólad egy óvatlan pillanatban, ha például strandröpizel, vagy a tengerpartra utazol, egy óvatlan hullám bármikor topless fürdőzőt csinálhat belőled :D


Rengeteg olyan fürdőruci van, amik inkább lenyomnak, mert rosszul vannak megszabva. A tesóm nemrég próbálta fel ezt a H&M bikinit, és ez valami rémesen leszorítós, az ilyen fazonokat mindenképp kerüljétek.

2 megjegyzés:

  1. Nézz be a cosmosba, múltkor nagyon jókat láttam potom 3000ért.. szivacsos fodros, trendi színű, mi kell még?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, hogy eszembe juttattad! Nekem ugyan nem kell fürdőruha idén, de a tesómnak láttam ott,és elfelejtettem említeni neki,de most nem fogom :)

      Törlés