2013. június 9., vasárnap

Outfit-Nostalgic

Boldog ifjúságom egyik kedvenc stílusát, a szakadt rocksztár külsőt idéztem fel ma. Hogy ne legyen olyan nagyon durva, a kiegészítők közül elegánsabbakat választottam: gyöngysort, magassarkú cipőt.

Ez a felső úgy 16 éves korom óta megvan, nem is emlékszem honnan való, a shortot nemrég vettem egy kilós turiban, házilag vágtam le a szárát :)

A Lovebug vintage szülinapi akciójának keretében lecsaptam erre a tündéri napszemcsire, hatalmas a szerelem közöttünk. A rúzsom a legújabb kedvenc, a NYX black label kollekciójának Hot pink árnyalatú rúzsa.




Nem nyilatkozom.


Volt ugrálós is, de a többin látszik a fehérnemű.Nem kicsit,nagyon.
Felső-Jóég tudja, honnan
Short-Kilós turi+DIY
Cipő-American Eagle Outfitters
Nyaklánc-Forever21
Napszemcsi-Lovebug vintage

2 megjegyzés: