2013. június 20., csütörtök

Outfit-Hot in here

Először is: MEGGYULLADOK!
De gondolom ezzel nem vagyok egyedül. Mióta ilyen hőség van, pocsékul alszom, ez a képeken is látszani fog. A nagy melegre való tekintettel no makeup napokat tartok, egy icipici szempillaspirál van csak rajtam, semmi más (és nem is retusáltam), szóval amit most látni fogtok, az én vagyok teljes valómban, csak úgy.

A jumpsuitomnak igen kellemes, szaténos anyaga van, ebben az időben a legjobb. A szandált tavaly vettem a H&M-ben, de még láttam pár helyen most is kirakva. ahol van Divided, ott még megtalálhatjátok. A szalmakalapot ma vettem a Camieu-ben, életem első ilyen kalapja, és viszonylag tűrhető benne a fejem.



Hogy ne legyen olyan uncsi :D





 Jumpsuit-Bershka
Nyaklánc-Bolhapiac <3
Kalap-Camieu
Cipő-H&M



10 megjegyzés:

  1. szuper ez a ruha!! :D minthogyha valamelyik hírességen láttam volna valami hasonlót a napokban!
    nézz be hozzám épp Outfit kihívást tartok :D
    www.beautybymiamay.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,nekem amikor felvettem Rachel Bilson jutott eszembe ^^

      Törlés
  2. Nagyon jól van összerakva ez a szett, gyöngy nyaklánccal-csinos kis kalappal együtt:)
    Pont ma mondtam anyukámnak, h ilyen jumpsuitból szeretnék mondjuk 8 színben, és az megoldaná a nyári öltözködési problémáimat. Ugyanis biciklivel járok mostanában, és a rengeteg hosszú ruhám/szoknyám kapásból kiesik, de már herótom is van a sportos halásznadrágoktól, sortoktól....
    http://weheartvintage.co/2013/06/18/my-top-10-vintage-playsuits-for-this-summer/#more-45606
    az utolsó aranyszínűt lesd meg:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. OMG de szép
      Bátor vagy ha városban bringàval jàrsz ,arra tènyleg tökéletes ,bár egy magasderekú short is megoldás lehet :)

      Törlés
    2. Majd jövőhéten megyek beszerzőkörútra, bicikli-kompatibilis ruhákat kell találnom:)
      És csak most vettem észre a zöld körmöket! Pluszpont:) Milyen lakk?

      Törlés
  3. Catrice neogeisha kollekció planet tokyo lakk :)

    VálaszTörlés
  4. Annyira jól áll Neked ez a kalap! Én bármilyet veszek fel, extrém gnóm vagyok benne:(
    Csinos szett lett:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, nekem se áll jól a kalapok 90%-a, de ez egy varázskalap.
      Köszi <3

      Törlés