2013. június 4., kedd

Outfit- Rainy Superhero

Egész nap nem esett, de mire odaértem Mr Big-ékhez, már szakadt természetesen :)
Nem is beszélve arról,hogy most elégedett voltam a sminkemmel kivételesen, erre olyan fejeket vágok a képeken, hogy úristen.

Azért mókás volt-az egészet nagyjából 10 perc alatt hoztuk össze, hogy ne nagyon ázzon meg a szép fotómasina, mert sajna nem cseppálló.

Ez a felső nagy kedvencem, nagyon kis vicces, még régebben találtam egy kisebb turiban. A szoknyáról már volt szó talán, és haul bejegyzésben is szerepelt. A csizma anyué, de gyakran kölcsönkérem.







Farmerkabát-Primark
Felső-secondhand
Nyaklánc-Mango
Szoknya-Vatera
Csizma- Zara TRF

2 megjegyzés:

  1. annyira tetszenek az ilyen szoknyák. Próbáltam is,de olyan bénán állnak:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rajtam viszont a maxik nem mutatnak jól, ami rajtad meg tök cuki (mindenkinek van ilyenje :((()

      Törlés