2013. június 3., hétfő

Hajápolás nálam

Pár szó a hajamról: nagyon dús, és csontszáraz, sprőd, kislányként igazi kihívást jelentett kifésülni, ezért sosem lehetett hosszú hajam. Amíg nem voltak hajbalzsamok, addig maximum kicsit áll alá érő frizurám lehetett, mert különben teljesen kezelhetetlen volt. A szőkítős baleset, amiről régebben írtam  ebben a bejegyzésben, nem mondhatni, hogy lendített a dolgon :) Igyekszem kerülni a hajvasalót, hajsütővasat,vasalni havonta egyszer ha szoktam, a göndörítést zoknis módszerrel csinálom, és ha nem muszáj, akkor a hajszárítót sem használom.

Ezen kívül igyekszem mindenféle minél táplálóbb hajápolószereket alkalmazni.



Amikor először használtam Gliss Kur sampont, nagyon meglepődtem, ez volt az első olyan sampon, amivel 100%ig elégedett voltam. Először a sima sárgát próbáltam, az a mai napig nagyon nagy kedvenc nálam, utána jött a piros meg lila meg kék, amik a sárgának nyomába sem értek, de aztán ez az új arany talán egy picit még jobb is- a kettőt felváltva használom. Elég drágák, de mindig vannak akciók itt-ott, érdemes nyitott szemmel járni.
Az ehhez tartozó kifésülő sprayről már írtam, nem is szeretnék róla többet értekezni (megnézhetitek ITT )

Hajpakolásból nagyon sokáig mindig más márkát használtam-ebből nekem nem jönnek be a Gliss Kurosak, a L'oreál rózsaszín tégelyeset szerettem,de nagyon sokalltam az árát, majd egy barátnőm ajánlotta a Kallos hajpakolásokat, amik nagyjából annyiba kerülnek, mint a drogériásak, de kétszer akkora mennyiség, a hatékonyságuk pedig igen meggyőző. A kedvencem a klasszikus, kék címkés Kallos Latte volt, de az új lila változat már nem tetszik annyira- a hatóidejével együtt a hatékonysága is csökkent. Új kedvenc után kellett nézni- sokféle Kallos és Serical terméket próbáltam ki, de a Keratin az első, amivel elégedett vagyok- az illata ugyan nem olyan kellemes(de nem is büdös, inkább olyan semleges,citromillatú,de felkenve nem érződik), de az eredmény magáért beszél, puha és fényes lesz tőle a hajam, nem kell belőle sok, de hajvégápolóra szükségem van mellé. 800-1000 forint körül van a literes kiszerelés, szerintem megéri.
A hajvégápoló olajakból igyekszem olyat használni, amiben más is van, nem csak szilikon, a Kallos Elixir azonkívűl, hogy kedvező árú, elég hasznosnak bizonyult, mandulaolaj van benne ha jól tudom, az illata nagyon fincsi, olyan 500-700 körül van fodrászkellékes és eurós boltokban, bár fényes lesz tőle a haj és nem szárazak a hajvégek, ennek picit kevesebb ideig tart a hatása, mint az Avonosnak.
Az argánolajas Avon hajvégápoló nagyon szimpatikus, szintén jó áron van, ez talán egy kicsit hatékonyabb,mint a Kallos, tovább érzem teltnek, fényesnek a hajamat, később száradnak ki a hajvégeim. Ennek az ára változó, katalógusonként eltérő lehet.


Próbáltátok már valamelyiket?

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nekem a Gliss Kur samponok nem jöttek be soha, iszonyatosan kócos lesz a hajam tőlük, már nem veszek ilyet ezért.
    Kallostól Latte és Placentás hajpakolásom van, a placentás jobb, a Lattenek finomabb az illata, de pl. nyáron nekem már sok, akkor nem vágyom tömény édes illatokra. Életem legjobb pakolása egy Sebastian termék, de 4000Ft (áu) a 150ml-s, igaz sokáig elég, proteines hajújépítő és nem kell minden hajmosás után felrakni, csak kb. 2 hetente. Most vettem egy Aussie 3 Minute Miracle terméket, csak a kis kiszerelést, meglátom nyomába ér-e a Sebastiannak.
    A Gliss Kur fújós balzsamait is elhagytam, nekem zsírosították a hajam, pedig soha se fújtam a hajtöveim közelébe. Helyettte az Elseve piros flakonos festett hajra való spray jobban bevált, nem zsírosít annyira de kifésülést könnyít ugyanúgy. Van egy John Frieda Frizz-Ease spraym, az még az Elsevnél is jobb és kevés kell belőle, nem zsírosít, finom illata van, nagyon gazdaságos (kb. 2000-2500Ft a Müllerben) én még akciósan vettem.
    Hajvégápolónak most a Naked Frizz fighter szérumot használom felváltva a Tony&Guy Classic Shine Gloss szérumával (mind2 féláron kapható a DM kínálatában). A Tony & Guy meglepően jó és nem büdös, mint a legtöbb termékük. A Naked illata nem tetszik, de szilikonmentes az 50ml sokáig elég lesz, rossznak nem rossz csak vigyázni kell az adagolással.
    A hosszú hajamat ezek rendben tartják most.

    VálaszTörlés
  2. Jó,hogy neked bejöttek ezek a termékek,mint ahogy az előttem szóló is mondja,nekem is brutál kócos lett a hajam ezektől a Kallos termékektől,a balzsamtól és a többi pakolástól pedig zsíros lett. Amire én esküszöm,az a Kevin Murphy termékcsalád . Nem annyira neves még itt MO-n,én is a white hairben találkoztam ezekkel a termékekkel először,amikor a hajam mentem vágatni. Azóta nőtt is a hajam jócskán,és a hajam is sokkal egészségesebb lett,pedig 2 hónapja ha használom. Jó,mert a wh-ban be is tudom szerezni ezeket:)

    VálaszTörlés