2013. május 30., csütörtök

Ruhadarabok,egyebek, amik nem tetszenek egy pasin

Még régebben megcsináltam azt a posztot, amiben azt mutattam be, mik azok, amik a legjobban tetszenek nekem egy férfin, és már régóta terveztem egy olyat is, amiben azt írom le, mi az ami viszont kifejezetten taszít, de mostanában több blogon is láttam pont ezzel foglalkozó bejegyzést, úgyhogy úgy döntöttem, kicsit jegelem ezt a tervet, de most éppen nincs más ötletem, gondoltam, itt az ideje :)
Végül is ahány lány, annyiféle ízlés ezen a téren.

I. Mély dekoltázs
Ez az, amit a legkevésbé értek. Egyrészt, ki találta ezt ki, hogy utcai viselet legyen? Másodszor, mit akarnak megmutatni a mély kivágással? Főleg, hogy általában cingár férfiakon szoktam látni ilyet, tehát még csak nem is az izmok miatt. Már csak az a kérdés, melyik cikibb- a kibuggyanó szőr, vagy a gyantázott mellkas?
II. Túl sok tetkó 
Vannak, akiknek ez kifejezetten bejön- én viszont határozottan idegenkedem ettől. Egy-két (személyes!) tetoválással még a világon semmi baj, de ilyen közhelyes dolgokkal agyonvarratni magát az ember fiának szerintem nem jó húzás. Külön gáznak találom a gyémántos, tollas, sárkányos tetkókat, nem értem mi értelme valami közhelyparádét életed végéig a bőrödön hordani, csak mert "ez a menő"?
 III. Fullcap
Ha csak akkor hordják, amikor mondjuk az időjárás is indokolja,az oké, de amikor akár 30 fokban is, vagy zárt térben, akár olyan helyen is,ahol a legkevésbé sem illendő,az nagyon ciki, és mostanában sok ilyesmit láttam. 

 IV. Pink és társai
Kis mértékben nincs ezekkel semmi baj, de a rózsaszín meg neonnarancs felső nekem egy kicsit túl sok. Van akin jól áll,persze- de törpe kisebbséget alkotnak azokhoz képest, akiken nem néz ki jól, mégis hordják. Különösen mély dekoltázzsal párosítva izgalmas :D


 V. Izompóló izom nélkül
 Fontos, hogy egy férfinak legyen önkritikája - aki ilyesmit hord, úgy, hogy nincs mit mutogatni benne, az valószínűleg híján ennek.


VI. Könyékig érő fesztiválszalag- gyüjtemény 
Amikor a két éves,agyonmosott, foszladozóban lévő szalagok sorakoznak valakinek a karján, számomra azt közvetíti,hogy illető komolytalan, és képtelen felnőni. 

 

1 megjegyzés:

  1. Nah pont ezek irritálnak engem is :D
    Na jó a tetkó annyira nem zavar, de a többivel teljesen egyetértek.

    VálaszTörlés