2013. május 3., péntek

Outfit-Pegasus

Ezekkel a képekkel sem mondhatnám, hogy elégedett vagyok-hosszú éjszaka áll mögöttem, a vihartól nem nagyon tudtam aludni rendesen, és olyan bőrönd-kollekciós képeket sikerült gyártani, hogy öröm volt nézni, alig tudtunk néhányat kiválogatni. Ami még ennél is viccesebb, hogy utólag vettem észre , hogy az új esernyőmről a levettem a papírt ugyan, de azt a kis műanyag izét nem :D Bocsi!

Na de az outfitről: végre picit hűvösebb volt ma, én pedig már ezer éve meg szerettem volna mutatni nektek a karácsonyra kapott H&M űrnadrágot. Azért is praktikus, mert viaszos anyaga lepergeti magáról a vizet, így szerencsére nem okozott gondot a hirtelen jött zápor.
Az esernyőm új- nem tudtam ellenállni neki, a pöttyös ernyők a gyengéim :-) És persze láthatjátok a Zara minishoppert is bevetésen, valamint a téli leárazáson vett Pegazus nyakláncot, ami nélkül nem lenne az igazi a nadrág.






Naci-H&M
Zakószerű- F&F
Top-Zara
Cipő- American Eagle Outfitters(még New Yorkból)
Táska-Zara
Ernyő- Auchan Savoya Park
Nyaklánc- Stradivarius

2 megjegyzés:

  1. De jó ez a szett, nagyon nagyon jó ez a naci, a blézered is, tetszik nagyon!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! A blézer életem vétele kb, 3500 forint volt leértékelve :D

      Törlés