2013. május 17., péntek

Outfit-Quite simple

Úgy látszik, minden olyan outfit fotózásra, ahol elégedett voltam a képekkel, jut egy olyan is, amiből alig tudok néhányat kimazsolázni. Már este 8 volt majdnem, amikor fotóztunk, szóval mindenféle technikai megoldásokkal sikerült úgy-ahogy szép képeket csinálni, a fele így is homályos lett, néhol piros nyusziszemekkel megspékelve,  azért van pár egész elfogadható.

Ez a szett az én mércémmel mérve már-már uncsi, de az új cipőm feldobja valamelyest :)
Ma olyan szimpla napom volt, nem gondolkoztam túl sokat, csak feldobáltam magamra a dolgokat öltet szerűen.  Imádom ezeket a kis szoknyákat, a feketét már több helyen láthattátok, de a sötétkék is nagy kedvenc. Az új ruhákat is felavattam, a táskát és a láncot pedig továbbra is imádom.


És még egy bónuszkép (hurrá önkioldó)


Felső-Stradivarius
Dzseki-Primark
Szoknya-Stradivarius
Cipő-Primark
Táska-Zara
Napszemcsi-I am
Lánc- Mango

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése