2013. május 9., csütörtök

5 apróság, ami egyszerűbbé tette az életemet

Rohanó világban élünk, ahol mindent a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban akarunk végrehajtani, miközben még ezer más dologgal zsönglőrködnk közben.
Még szerencse, hogy a találmányok követik az ilyen jellegű törekvéseinket, megmutatok nektek néhány olyan apróságot, amik egyszerűbbé és kényelmesebbé teszik a mindennapjaimat.

I. Kontyfánk
Erős és dús hajam van, amit nem egyszerű megzabolázni, és ameddig a fánkocska nem lépett be az életembe, ha kontyot csináltam, akárhány hullámcsattal tűztem is fel, mindig kibomlott napközben, és fésülhettem újra az egészet. Most egyetlen hullámcsat is elég, és kitart a nap végéig, maximum egy-két tincsecske szabadul el, de azt nem bánom annyira- láthattátok, az előző két outfitemnél is használtam :)
Lehet rendelni e-bayről 1 dollár körül, de én nem akartam ezzel vacakolni, megvettem a h&m-ben 790ért.

II. Gélpárna magassarkúhoz
Szkeptikus voltam, de meggyőzőtt: tényleg kényelmesebbé teszi a magassarkú viselését, már csak a sarkamra kell kitalálnom valamit, a ragtapasz helyett. Nem tudom máshol is van-e ilyen, de a Camponában lévő Rossmannban féláron volt az Essence-es (450 körül), nekem már 3 van, mert nem szeretem átrakosgatni :)
III. Gliss kur kifésülő spray
Eddig a sárgát használtam ugyanebből a fajtából, de az arany jobb. Nagyon nehéz kifésülni a hajam alapból, kislányként anyukám minden reggel körbekergetett a fürdőszobában, mert annyira fájt, hogy nem akartam hogy megfésüljön :D Ezzel a csodaszerrel 2 fújás, és siklik a kefe benne, ráadásul még fényt is ad a hajnak. A Tescoban múlt héten 950 forint volt, valami akció keretében, nem tudom él-e még ez az akció.


IV.Ragacsos szöszmösz leszedő
Egy háztartásban élek egy golden retriverrel- ez nagyjából egyet jelent azzal, hogy mindenen, a zoknim talpától egészen a cukortartóig (nem benne,rajta, de akkor is,hogy került oda?) mindenhol bézs szőrszálakat találok. Ezek a ragacsos leszedők jobban leszedik a szöszt, mint amit le kell mosni, csak az a baj, hogy ez ugye nem újrafelhasználható. Ettől függetlenül nálunk ez alapfelszerelés, ipari mértékben fogyasztjuk- tényleg nagyon hatékonyan és gyorsan lehet vele leszedni magadról a szöszöket és szőröket. Az IKEA-ban a legolcsóbb, de nem emlékszem mennyi.

V. Zselés ajaktinta
Erről már volt bejegyzés, nem is akarom tovább ragozni, praktikus, ivást túléli, napközben nem szorul túl sok igazgatásra-imádom. (teszt itt )



2 megjegyzés:

  1. Az essence mostanában adott ki egy ugyan ilyen gélpárnát sarkokhoz! :)

    VálaszTörlés