2013. május 2., csütörtök

"Ami nem megy,ne erőltessük"

Avagy olyan ruhadarabok, stílusok és trendek,amiket nem kedvelek (vagy nem állnak jól, vagy mindkettő)

Mind mindenkinek, nekem is vannak határaim. Lehet,hogy tágabb, mint másoké, vagy rugalmasabb, de attól még létező valami.
Nem szeretek kizáró lenni- amit ki lehet próbálni,én ki is próbálnom, de vannak olyan dolgok, amik egyszerűen nem én vagyok, és összeegyeztethetetlennek tartom saját magammal. Írtam hát erről is egy listát-ahogy a mindenkori kedvencekről, hogy lássátok, mi az amivel jó eséllyel nem találkoztok ezen a blogon.

I. Pici virágminta
Aranyos,bájos-csak nem rajtam. Sosem értettem ezt a felhajtást az ilyen ruhák körül,és magamon olyan idegennek érzem. Ha egy nagy virág van egy felsőn pl, az tetszik, csak ezek a pici kis micsodák nem, ettől függetlenül másokon szívesen nézegetem, viszont nem hordanék ilyet- egy ilyen ruhadarabom van, egy body, de azt anyukám vette nekem,és télen hordom, hogy ne fázzon a derekam,  pulcsi alá :D


II. Sportos stílus, edzőcipő utcára, amikor nem edzésre mész, egyebek.
 Hogy én, aki kis túlzással legszívesebben a boltba is kisestélyiben menne, sportos cuccokat meg edzőcipőt viseljek, amikor nem muszáj? Elképzelhetetlen.
Melegítőalsót például otthon sem hordok soha- ennek oka legfőképpen, hogy úgy érzem magamat benne, mintha pizsi lenne rajtam nappal,és csak akkor hordok pizsit nappal, ha beteg vagyok-tehát nem érzem magam komfortosan benne, hiába kényelmes. Látom,hogy mostanában egyre nagyobb divat Nike Air Max-ben vonulni az utcán, de ez sem igazán az én világom- 15 évesen még imádtam volna.
Ez is olyasmi, ami másokon oké-de szerintem igazán csak a sportos csajokon mutat jól, akik nem a tükörben nézegetni magukat mennek az edzőterembe.

 
 III.Neon
Egyszer felpróbáltam egy neon narancs felsőt- és olyan hülyén nézett ki, hogy arra nincsenek is szavak. A citromsárga sem az én színem, a neonzöld meg szerintem csúnya,egyedül a kijelölőfilc-pink az, amit kedvelek, de azt is csak kis adagokban.Hogy a  neon mintás H&M szoknyám miért tetszik nekem, az még mindig rejtély- talán alul nem sápaszt annyira, mint felsőként.
 
IV. Color Blocking
Hiába gáz manapság a matchy-matchy, ezerszer inkább az, minthogy papagájnak öltözzek- amúgysem gyarkan hordok erős színeket, azokat nem fogom még egymással is keverni. Meghagyom ezt a bátrabbaknak-  vannak, akik okosan csinálják, de legtöbben nem igazán, olyan színkombinációkat láttam már, hogy a szemem kisült.


Nektek van olyasmi, amivel nem tudtatok megbarátkozni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése