2013. május 26., vasárnap

Outfit-Inspector Clouseau

Elnézést kérek,hogy a héten nem jelentkeztem- két vizsga és további beadandók nehezítették az életemet ezen a héten :(
Viszont a szokásos heti outfit-fotózás nem maradt el,bár kétségtelenül nyomott hagyott az arcomon az elmúlt pár nap nemalvása, azért a képekkel most elégedettebb vagyok, mint legutóbb.

Évek óta keresek ballont, minden tavasszal-aztán mindig arra gondolok, hagynom kéne az egészet, szinte nincsenek is átmeneti évszakok- és persze hogy már majdnem június van, de én megtaláltam :) Aminek részben örülök, hogy most a kicsit hűvösebb idő miatt tudom hordani. A ballon egy turiból van, 3000 forint körül volt, Topshopos.
Ha választanom kéne, melyik ruhadarabomban érzem magam a leginkább szexinek, akkor ezt a zöldeskékes Andyus ruhát mondanám- anyukám hozta nekem még régebben Mardidból. A hüvős idő miatt egy kardigánra és harisnyára is szükségem volt, valamint mivel ez a szombat elég mászkálósra sikeredett, nagy kivételesen tornacipő szerűséget húztam, amúgyis ki akartam próbálni, milyen egy elegánsabb ruhával.
Az biztos, hogy elég nagy feltűnést keltettem az utcán (egyik csoporttársam szerint úgy nézett ki, amikor be volt gombolva a ballon, mintha semmi nem lenne alatta :D).








Ruha-Andyus
Kardigán-Stradivarius
Ballon- Turi/Topshop
Cipő-Primark
Hajpánt- Zara gyerekosztály :D

2 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon szép ez a ruha, a tetős képekért pedig irigyellek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Én picit féltem a tetőn, de amúgy jó móka volt :)

      Törlés