2013. május 7., kedd

Stílusikonjaim, a kezdetektől :)

Mindenkinek vannak-voltak olyan személy/ek az életében, akik inspirálták őt bizonyos területeken, és egyfajta támpontot adtak a saját "hangja" kialakításához.

Ha öltözködésről van szó, sokan már egészen kislány korunk óta példaképeket keresünk-felvesszük anyukánk magassarkúját, táskáját, magunkra kenjük a rúzsát, vagy a videoklipekben látott módon mi is megkötjük a hasunkon a felsőnket, hogy látszódjon a köldökünk. Akaratlanul is hatnak ránk személyek nem csak a környezetünkből, hanem a sztárok világából is a személyes stílusuk varázsával, amit őket utánozva talán kicsit a magunkénak is érzünk, és tovább is fejleszthetünk.

Megmutatom nektek azokat, akik az én ikonjaim voltak bizonyos időszakokban, csak olyanokat fogok mutatni akiket azért ti is ismerhettek, tehát anyukámat pl nem :)

I. Csipkerózsika /Princess Aurora
Minden kislánynak van egy rózsaszín korszaka, ez alól én sem voltam kivétel. Mivel neki szép,hosszú szőke haja volt, és picit hullámos, mint az enyém, ő volt a kedvenc Disney hercegnőm (milyen szomorú, hogy a Once upon a time-ban önállótlan kis hisztizsákként állítják be, ami valahol jogos, végülis tett ő bármit is a saját boldogságáért? Nem nagyon. Minden mások intéztek helyette nagyjából.). Kívülről fújtam az egész mesét, és imádtam az összes rózsaszín csillogó mütyürt, de persze abban nem lehetett oviba menni :(

II. Vénusz tündér/Matilda
Az ilyen jellegű mesékben soha nem kedveltem a fő-fő szereplőket, Bunny kifejezetten idegesített például.Matilda olyan kis aranyos, meg szép hosszú haja volt, ami nem volt semmilyen módon befogva <3<3 Meg  aztán szeretem a narancssárga színt- csak azóta rájöttem hogy nekem aztán nem áll jól , de ezt 8-10 évesen még nem tudtam, ezerrel rá voltam kattanva.
 
 III. P!NK
Ez úgy 2002 táján lehetett- szerettem volna rózsaszín hajat is, de azt anyukám (hála az égnek ) nem engedte, így meg kellett elégednem azzal, hogy kaptam egy bakancsot, meg military nadrágot, meg egy láncot, amit minden nadrágomnak az övtartójára felűztem, nagyon menő voltam. Akkoriban le is vágattam a hajamat, olyanra, mint az övé- nem állt rosszul, erről majd keresek egy képet, de azért a hosszú jobb :)

IV. Sharon Del Adel
Valószínűleg sokan nem is tudjátok, ki ő-a kedvenc gothic-metál zenekarom, a Within Temptation énekesnője. Voltam több koncertjükön is, és a művésznő mindig kifogástalan szerelésben lépett a színpadra- természetesen fűzők bőr és lakk cuccok alkották  a fellépőruhái nagy részét- én az ilyesmiket hétköznap iskolába is hordtam, de erről már meséltem.

V. Agyness Deyn
Az ő stílusa a mai napig inspiráló, de azért ennyire már nem vagyok elszállt. Imádom ,ahogy a vintage cuccokat viseli, hogy mindig pont annyira extrém, hogy túlzás legyen, de nem nagyon durva. A haja is tökéletes, legyen bármilyen hosszú vagy bármilyen színű-  ő egy istennő, na.


VI. A két Emma
Ha fiatal tehetségeket kéne mondanom, akik ígéretesek, mind karrier mind stílusikonság szempontjából, akkor Emma Stone-t és Emma Watson-t mondanám- fiatalok, sikkesek, van egy erős kisugárzásuk, és szinte minden jól áll nekik, amit viselnek- a két hölgy előtt nagy jövő áll!
Watsonnak inkább az utcai viseletei inspirálnak, míg Stone filmes és vörös szőnyeges outfitjei miatt lett nagy kedvencem.




4 megjegyzés:

  1. Sharon!! <3 imádom a hangját :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És még mindig gyönyörű,pedig nem mai csirke màr <3

      Törlés
  2. Aranyos volt ez a poszt:)
    Nekem a Sallor Moon-ból Molly volt a kedvencem:D akkor nekem is olyan rövid hajam volt, biztos azért:$ :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked rövid hajad?El sem tudlak kèpzelni a szép hosszú hajad nélkül :)

      Törlés