2013. május 13., hétfő

Most akkor hogy is van ez, fiúk?

Ebben a bejegyzésben csupán néhány öltözködéssel,sminkeléssel, életmóddal kapcsolatos feltételezett (hangsúlyozom, feltételezett, mármint főként női magazinok által terjesztett sztereotip "legendák") férfiattitűdöt vettem nagyító alá. Nem biztos,hogy az igazság nálam van( vagy akár odaát), csupán a tapasztalataimat írom le.

Hogy értsétek,honnan vannak ezek az értesülések: azért jelentkeztem pszicho szakra annak idején,mert úgy 14 évesen vettem észre, hogy a környezetem egyfajta fizetetlen párkapcsolati tanácsadóként tekint rám, és gyakran olyanok is nekem sípolták el a bánatukat, akikkel amúgy nem ápoltam szoros kapcsolatot, vagy akár nem is ápoltam szinte semmilyen kapcsolatot. Megtalálnak akár a vonaton, vagy a buszon, esetleg a Tescoban, miközben végtelen hosszú sorban állok 2 baconos kiflivel a kezemben. Ilyenkor azért hallok ezt-azt.

Sok fiúbarátom van, sőt, javarészt fiúkkal barátkozom, mert néha kicsit elrettent a női rosszindulat és pletykálkodás, ami nem igazán az én világon- természetesen azért vannak tündéri, kedves rosszindulatmentes nők az életemben :) Szóval a fiúk szeretik a lánybarátaikkal megbeszélni az ilyesmit, mert a haverok előtt "gáz lenne" , így azt hiszem, egészen hiteles képet tudok alkotni erről a témáról. De mint említettem, ezek csak spekulációk. Azért remélem, jól szórakoztok majd :)

"A természetes külsőnél nincs szebb"
Mondják a hímneműek. Na már most fontos tisztázni, hogy ilyenkor mire gondolnak- ugyanis a legtöbb f egy szolid , alapozó/BB krém+ korrektor+ pici szempillaspirált kombinációnál nem biztos, hogy érzékeli, hogy mi most akkor ki vagyunk festve, persze vannak, akiknek jó szemük van az ilyesmihez, de ők szerintem törpe kisebbséget alkotnak.


 A smink jó esetben arra való, hogy a kis tökéletlenségeket elfedjük  vele. Ha ezek nincsenek, remélhetőleg magabiztosabbnak érezzük magunkat- és ezáltal lehetséges, hogy feltünőbbek leszünk az ellenkező nem számára- egy olyan lány, aki nem feszeng mondjuk a bőrhibái miatt, nagyobb eséllyel viselkedik oldottabban férfiak társaságában.

 Ha egy átlagos fiú meglát az utcán egy átlagos lányt smink nélkül jó eséllyel elsétál mellette bármilyen különösebb gondolat nélkül az illető hölgy külsejéről, de simán meglehet, hogyha ugyanezt a leánykát kifestve, kiöltözve látná meg először, felkeltené az érdeklődését, és ha utána mondjuk legyünk romantikusak, egymásba szeretnek, és látja reggel,festetlenül, azt fogja gondolni, hogy senki nincs ilyen szép, mint az ő barátnője smink nélkül. 
" Az én csajom akkor is bomba nő ha nincs kifestve"- persze, ez igaz, annak, aki szereti őt. Akit szeretünk, annak nem látjuk a hibáit, főleg ha ilyen kis apróságokról van szó.
Ugyanakkor vannak lányok, akik nem érzik szükségét annak, hogy fessék magukat, mert nem zavarják annyira ezek a hibák, hogy elfedje őket- szuperek vagytok,lányok!

 " Csontokkal csak a kutya játszik"
Első körben kikérem magamnak minden csontsovány nőtársam nevében az animál szexre való burkolt célozgatást :D
Másodszor is, itt nem akarok felesleges vitákba bonyolodni, hogy most akkor mi tetszik a férfiaknak, mekkora mell meg satöbbi, úgyis egyénfüggő egyrészt, másrészt pedig majdnem mindenki amellett tör lándzsát, amilyen alakja neki van.
Helyette elmesélek nektek egy történetet.
 Van énnékem egy kedves fiúbarátom, nagyon régóta ismerem. Az illető úriember nem kimondottan jóképű, inkább érdekes, viszont nagyon erős kisugárzása van, és hatalmas szövegei, hihetetlenül vicces figura. A csajok körbedongják, mióta csak ismerem, azt látom, hogy nem is nagyon kell tennie érte, és bomlanak érte a nők. Ő nagyon sokáig élt eléggé csapodár életet, hiába járt/kavart gyönyörű,de tényleg hihetetlenül szép lányok tucatjaival, egyikkel sem tudott hosszútávra tervezni.
Ha kérdeztem milyen lányok tetszenek neki, azt válaszolta nagymellű,vékony, világoshajú-nagyjából minden barátnője így nézett ki. Aztán megismerte élete nagy szerelmét. A lány meghökkentően alacsony, és az a kedvesen duci fajta, sötét hajú,és a melle sem túl nagy, és nem az a klasszikus szépség.  Több éve együtt vannak már, és a srác azóta nem is tudott ránézni más nőre, ők ketten pedig jövő nyáron összeházasodnak.

A szerelem nem viccel- higgyétek  el nekem, magam is tapasztalom nap mint nap (erről is lesz majd bejegyzés, ha szeretnétek). Teljesen mindegy, milyen számodra az ideális férfi/nő, ha megtalálod akit keresel, nem fog érdekelni a súlya, a magassága, teljesen mindegy lesz, öt kilóval könnyebb vagy nehezebb- hiszen ő úgy jó, ahogy van. Megéri várni arra, aki úgy látja, hogy ti vagytok a legszebbek, ebben az egyben teljesen biztos vagyok.


 
 

 "A nagyon lengén öltözött,vastagon kisminkelt lányok közönségesek"
 Annyi panaszt hallok, kedves lányok, hogy " a fiúk csak a ribiket veszik észre, akiken tonnányi smink van, meg kilóg mindenük, közben meg azt mondják, hogy milyen gáz, de kiesik a szemük"
Az, hogy közönségesek, az egy ténymegállapítás, ami nem foglalja magába azt hogy "nem is nézek rájuk". Ami nincs kirakva, azt nehéz megnézni, és én, hetero nő létemre van, hogy szintén megnézem, mert néha olyan feltűnő, hogy nem lehet nem észrevenni, ha a villamoson egy Grand Canyon-t nyomnak az arcodba. Azok a fiúk meg, akik könnyű prédára vadásznak, biztosan ezeket a lányokat fogják előnyben részesíteni, mert ezek a ruhák legtöbbször afféle zöld jelzésként működnek, úgyhogy nem kell annyira bánatosnak lenni, ha valaki nem téged szemel ki egyéjszakás kalandra- ha egy srác meg csak ilyen lányokkal ismerkedik, valószínűleg éppen olyan szakaszában van az életének, hogy nem szeretne komolyabbat, mindenkinek szíve joga, bárkivel megtörténhet, hogy csak száll virágról virágra.
 Az, hogy megnézi az utcán, nagyon nem egyenlő azzal, hogy ilyen barátnőt szeretne- úgyhogy emiatt felhúzni magunkat teljesen felesleges, minket is feldobna egy izmos férfitest látványa a villamoson, nem?

 

5 megjegyzés:

  1. Imádtam :) Az összes többi pszicho témájú írásoddal , együtt és nagyon szívesen olvasnék még ilyeneket, egyszerűen jól esik és tényleg segít! :) Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök,hogy tetszik :)
      Lesznek még ilyen bejegyzések, tele vagyok ötletekkel erre vonatkozólag,csak nem mindig tudom úgy megírni, ahogy szeretném, és sok ilyen félig befejezett psoztom van, amikből egyszercsak lesz majd valami :)

      Törlés
  2. Én is imádom az ilyen írásaidat! Várom a következőt! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik az írásod!
    Igen, a szerelem nagy meglepetéseket tud okozni, a berögződött ideálok hipp-hopp megtörnek!
    Nekem "mindig is" a magas, 180 cm feletti, nagy, lapáttenyerű fiúk tetszettek, a párom viszont 170, és férfi viszonylatban elég kicsi keze van. Nagyon szeretem, és még így is egy fejjel magasabb nálam:-)
    Én magam alacsony, nem túl vékony nő vagyok, amolyan "bögyös-faros" típus, szerencsére a természet legalább némi homokóra formát és szép vádlikat adott ezt kompenzálandó. Egy régebbi barátomtól állandóan azt hallgattam, fogyjak le, mert csak a vékony, kisportolt lányok szépek, csak ők jók az ágyban (!), és egyáltalán, minden férfi ilyen lányokra vágyik. Na, a mostani páromnak abszolút kedvére való a formám, neki pont a vékony lányok nem jönnek be. Szóval az a klassz, hogy sokfélék vagyunk, és mindegy, vékony vagy-e vagy sem, A kosaras a melltartós vagy D-s, valakinek pont te leszek "A NŐ":-)

    VálaszTörlés
  4. Ajaj, az ideálok természetesen megdőlnek, nem megtörnek...és Alix voltam

    VálaszTörlés