2013. március 26., kedd

Catrice Neogeisha Patch Eyeliners teszt

Sokszor szidom magamat, meg a fránya kíváncsiságomat, hogy gyakran veszek meg olyan dekorkozmetikai terméket, ami "jé ilyenről még nem is hallottam, de érdekes!", és aztán  gyakran rájövök, hogy valószínűleg azért nem volt még eddig ilyen, mert egy hülyeség, aminek semmi értelme, csak a kreatívok kitalálták, de a gyakorlatban nem az igazi.

Ennél a termékénél is meg megőrültem, hogy megtudjam milyen is,  de semmit nem találtam, EZT a videót leszámítva, amiből pont egy szót sem értettem, mivel sajnos nem beszélem a nyelvet, viszont a látvány nem volt kellemetlen, és a végeredmény pedig egészen természetes, gondoltam miért ne?

A Catrice pultjainál megtaláljátok a terméket, 950 forintba kerül.  A csomagolása egy sima lapos kis borítékszerű cucc, a hátulján rajta van hogy kb hogy kell elképzelni a szemedet, ha felrakod ezt a matricát.
A képek közül van pár,amin a fejem rémes, elnézést kérek előre is!



Pont úgy néznek ki,mint a turbórágós tetkók,lol.

Úgy gondoltam, hogy mivel most csak tesztelni akarom élesben,mert nem bírtam már magammal, a nekem legkevésbé tetsző duplafarkas megoldást választottam. Ma reggel nagyjából negyed nyolckor raktam fel őket:
Felvittem a (hogy márkahűek legyünk) Catrice szemhéjalapot

Íme

A videón látott módon feltettem



Tádám!

Nem néz ki matricának
Felvitele nem volt egyszerű, de ebbe talán az is belejátszik,hogy én elég ügyetlen vagyok. Ahol nem illeszkedik tökéletesen, ott szemceruzával töltöttem ki a rést.

A szemhéjnak kicsit furcsa, olyan mint amikor túl sok krémes festéket viszel fel, de nem olyan vészes, nem nagyon kellemetlen, el is feledkeztem róla a nap folyamán.

Ma sokat mászkáltam, munka aztán barátnős program, közte tömegközlekedtem, volt hóesés, minimum félórányi séta, de láthatjátok majd, nem mozdult.

Összesen 6 embert kérdeztem meg, látszik-e,hogy matrica, azt mondták ha nem hívom fel rá a figyelmet, észre sem veszik, nem tűnik annak, viszont ketten is mondták,hogy elgondolkoztak rajta,hogy lehet ilyen szabályos :D
 Egyetlen szépséghibája, hogy a farkinca elengedett, de ez a többi párnál, ahol nincs kis farok, valószínűleg nem lesz gond.

Íme, délután fél 4kor:


Az elengedett farkinca
Összességében azt kell mondanom,hogy nem gondoltam volna hogy ez a valami hasznos, de szerintem ki fogom tudni használni.
Nektek tetszik? Hát az Essence-es változat?

1 megjegyzés: