2013. március 12., kedd

Tavaszi must-have cuccok és saját kívánságok

Szerintem már ezermilliónyian írtak bejegyzést arról,hogy mikor lesznek a divatos cuccok tavasszal,  úgyhogy próbálom inkább abból a szemszögből megfogni a dolgokat, hogy mik azok, amik nekem az aktuális divatdarabok közül tetszenek, és esetleg meg is fogom őket vásárolni.

Bomber dzseki

Sok helyen lehet már róluk hallani, viszont az aktuális kollekciókba még csak most kezdtek el bemászni, szépen-lassan-diszkréten.
Ezt a legkevésbé sem nőies ruhadarabot eredetileg katonák viselték, majd később elterjedt a civilek között, és mint sok minden más, ez is a popkultúra része lett. Az ember manapság leginkább baseball-játékosokon lát ilyesmit, vagy hip-hop kedvelőkön, esetleg focihuligánokon, ezt a dzsekit alapvetően eddig a "fiús" öltözködéshez társíthattuk.
Eddig.
Most mindent megtesznek azért,hogy nőiesítsék , és bár elsőre nagyon furcsának találtam őket, valószínűleg bájosan mutat egy törékeny nőn egy ilyen bumfordi cucc, főleg ha szép minták és szép anyagok teszik "csajosabbá".
Jellemzője a lekerekített nyak, és a "gumis" vagy nem tudom hogy mondjam ujj és alj.
A kedvencemet a Promodban láttam, de elég borsos, talán majd a Glamour napokon. A ASOS-on is szépek vannak, de azok sem olcsóbbak.

Promod 13990-
ilyen szép az anyaga

ASOS

Csíkok,csíkok,csíkok

Láthattátok nálam is bejegyzésben, hogy a Dolce&Gabbana napernyő-csíkos őrülete hamar meghódította a fast fashion boltok világát is, mindenütt belefut az ember :)
Most épp a függőleges csíkok a menőbbek, de a vízszintesek is sok helyen felbukkantak. A vastag csíkokkal érdemes vigyázni, mert optikailag szélesítenek!
H&M 5990-

Tally Weijl 7990-
Fekete-fehér igen-nem

A tavaszhoz éppenséggel nehezen társítható színek abszolút uralkodók ebben a szezonban, és bár általában inkább télen hordunk ilyesmit, nagyon szép holmikat lehet találni a Zarában, és persze a H&M-ben is.
Mivel sok fekete-fehér holmi lesz még ebben a bejegyzésben más címszavak alatt, ide csak egy cipőt hoztam,ami egyszerűen KELL, egy sima farmeros-pólós szettet nagyon fel lehet vele dobni.
H&M 8990-
Maxiszoknya

Idén végre lehet "csalni" a hosszú szoknyákkal, hiszen az aszimmetrikus is divat, ami az alacsony lányoknak nagyon jó hír. Mindegy hogy egyszínű vagy mintás,sima vagy aszimmetrikus, vagy a fele sima fele áttetsző anyagú, a maxiszoknya most jó vétel.
 Én már vettem is egyet a vateráról, tegnap kaptam kézhez, az ebayen is és rendelős oldalakon is 2-3 ezer forintokért lehet venni ilyesmit,  csak sokat kell rájuk várni, 2-3-4 heteket.

Ebay/Vatera

H&M 8990-


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése