2013. február 21., csütörtök

Tavaszi körmök-Új essence termékek

Az első dolog, amit tavasziassá teszek az új évszak közeledtével,  a körmeim :) Az Essence új körömlakkjai közül két olyan is volt, amikről rögtön a tavasz jutott eszembe, és mivel a nagyobb kiszerelés sem kerül túl sokba (490 ft), megleptem magamat velük.
Mivel sehol nem találtam még swatchokat ezekhez az új csodákhoz, gondoltam megcsinálom ezt a bejegyzést, bár nem vagyok túl jó a körömfestésben, de itt végül is az információ lenne a lényeg.

A két lakkot(essence-peach&cream, és essence-that's what i mint!) egy manikűrben próbáltam megmutatni, és feldobtam a Mrs and Mr Glitter fedőlakkal a gyűrűsujjamon.
Essence-Peach&cream,Essence-that's what i mint!, Essence-Mrs and Mr glitter

Essence-Peach&Cream

Essence-Peach&Cream

Essence-That's what i mint!

Essence-That's what i mint!

1 megjegyzés: