2013. február 20., szerda

Instamóka és más élmények-Winter Edition

Bár nem nagyok híve annak, hogy osszuk meg életünk minden momentumát,  néhány hangulatképet pár havonta meg fogok mutatni nektek az instagramról, most éppen a december-február közöttiek közül néhány random kiválasztottat. Hozzáadtam továbbá az Instagram gombot a blogomhoz, jobb oldalt megtaláljátok :)
random körömfestés

barna füstös smink

Én én Mr. Big a Városligeti Műjégpályán nyomtuk,szakadó hóesésben

Engem fürdés közben sem hagynak unatkozni :)

Most mit bámulsz?Mi az az izé a kezedben?

Szusi szombat anyukámmal

nyugis este otthon

szőrgallér bevetésen

ahw <3

oreo-mánia


És még néhány apróság, ami nem instagramos kép:
Szeretem a rájákat-itt épp a Tropicariumban
Medveparkos etetés Veresegyházán-cuki :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése