2013. február 14., csütörtök

Újabb cuccok

Íme itt vagyok, nagyon igyekeztem mostanában megírni egy jó kis kimerítő posztot, de még mindig nem értem a végére,így most a frissen beszerzett cuccokat mutatom meg nektek megint, de hamarosan jönni fog egy komolyabb írás is,ígérem :)

A leárazások utolsó körénél járunk, nézzetek még körül, mert vannak még jó cuccok,és most már igazán jó áron juthattok hozzájuk! Én ilyenkor szoktak farmert venni,ez most nem maradhatott ki: a Bershkában ilyenkor 2000 forint egy nadrág, és szinte csak 32-esek maradnak,ilyenkor jó ilyen vékonynak lenni! Egy teljesen egyszerű, fekete skinny nadrág mindig jól jön.


A szememet már az új kollekciókon legeltetem, és nagyon tetszenek a skater szoknyák, a Tally Weijlben találtam egy műbőr darabot, ami számomra szerelem volt első látásra, és nem is volt olyan borsos, 5000 ft. Szerintem ez az egyik legcukibb tavaszi trend, az alsónemű kérdést pedig szerintem egy nude franciabugyival kell megoldani. A fényképet csak úgy random csináltam,épp ami rajtam volt ahhoz felkaptam,hogy lássátok,hogy néz ki.

 Akinek tetszik a fazon,de sok ez az anyag, a H&M-ben lévőt ajánlom,szintén jó áron, 4000ért juthattok hozzá.

Most,hogy van egy lakk táskám, nagyon megszerettem ezt az anyagot, tervezem is egy lakk bakancs beszerzését, de most ezt a szuperolcsó és igen cuki lakk clutchot szereztem be a H&Mben, 2500 forint, ami fontos az pont belefér, pénztárca,kulcs,teló ,zsepi ajakbalzsam elférnek benne!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése