2013. április 19., péntek

Catrice eyeshadow base- Old vs.New

Reggel 9 órakor-már itthon-jutott eszembe, hogy a tegnap Mr. Big által lefotózott outfit képek bizony ott maradtak a fényképezőgépén, és semmilyen módon nem látták átmentve. A hétvégén pedig-sajnos- nem fogunk találkozni családi ilyen-olyan ügyek miatt-így a csütörtöki összeállításomat tartalmazó bejegyzésre hétfőig várnotok kell.

De mi legyen helyette? Ezt az ötletet- hogy én,aki nem igazán tudok sminkelni, szemhéjalapot teszteljek nektek- eddig szögre akasztottam, hogy majd ha nem akad más, hát most itt volt az alkalom: 11-re dolgozni megyek, 3ig ott vagyok,  utána kutyasétáltatás, fürdőszoba takarítás a terv.
Egy ilyen nap alkalmas erre, úgyhogy lássuk, melyik Catrice szemhéjalap a jobb- az új, vagy a régi?


Az új helyes kis tégelyes bázis, teljesen matt, bőrszínű, állaga kicsit keményebb mint amire elsőre gondoltam,  de el lehet oszlatni. Swatchot csináltam, de a világon semmi nem látszik belőle, tökéletes a színe. 4ml anyag van benne, és 1200 forint volt emlékeim szerint. Nem higénikus ez a megoldás, én korrektor ecsetet használok, de mégis jobban szeretem az ilyen csomagolást.


A másikat akkor vettem amikor már 700 forint volt, de nem emlékszem, mennyi lehetett az eredeti ára. Tetszik,hogy van applikátora, de a festék jóval kevesebb benne: 2,1 ml. Enyhén szaténos fénye van, én jobban kedvelem, a matt alapot, de ennek diszkrét fénye van, nem rossz.


A szemhéjpúder élénkítést az egyik legkevésbé pigmentált darabjaimon mutatom be: az essence me&my ice cream négyes paletta két tagján.
Minden swatch két húzással készült: a bal oldalon az újat láthatjátok, középen alap nélkül, jobb oldalt a régi bázis. Ebben a régi olybá tűnik, jobban teljesít.


És most lássuk élesben! A következő képek fél 10kor készültek. Mint említettem, nem vagyok túl jó sminkes, egy elég egyszerű kis dolgot hoztam össze, nem tökéletes, ennél megy jobban is, de ez van most :) Bal szemem (nekem bal, szóval a képen jobb) az új szemhéjalappal, a másik a régivel.
Szobafényben

Természetes fényben

Itt is

Menetkészen
Majd lássuk, mi történt este háromnegyed 6kor, amikor a képek készültek!

Mindkettő kopott ugyan, de tudni kell rólam, hogy alap nélkül fél óra után összeáll egy csíkba a festék a szemhéjamon, ahhoz képest ez briliáns, az új alapra felvitt (nektek jobb) festék  mintha szebben kopott volna, és kicsit kevésbé is, de látványos különbséget én nem látok.

Összességében az új Catrice tégelyes szemhéjalap abban jobb (nekem), hogy matt, és több benne a festék. A régi úgy tűnik,élénkebbé tette a színeket, és az applikátor miatt is praktikus. Ha még látjátok valahol, szerintem csapjatok le rá ^^

2 megjegyzés:

  1. Én most az Avonosat rendeltem meg, de még nem volt energiám tesztelni.. :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Arról még semmit nem hallottam, nem is tudtam hogy van az avonnak olyan :)

      Törlés