2013. április 12., péntek

Outfit with the new neon skirt

Végre-végre értelmes emberi időjárásunk van, ennek örömére most már tényleg sokkal több outfit poszt lesz, a tavaszi ruháim már nagyon várják, hogy világot láthassanak :)

Nagyon szép időnk volt tegnap, viszont sajnos elég szeles is-ennek következményeként most volt a legrosszabb a készített képek-felhasználható képek aránya, mivel állandóan hunyorogtam, rengeteget fotóztunk, de a nagy részén rémes az arckifejezésem. Amiket végül kiválasztottam, az sem mind hibátlan, de ezek a legjobbak (képzelhetitek, milyen lehetett a többi ).

Az új H&M szoknyát már láthattátok, mivel ez egy elég hangsúlyos darab, fehér blúzt választottam hozzá,és a még ősszel vásárolt kis masnit tettem a nyakamba. A táskám régi, de most újra felfedeztem magamnak, akár a macskámat is beletehetném almostul-mindesestül, akkora, és csupa-csupa fekete flitter.



Felteszek még két képet, amik rólam nem túl jók,de maga a fénykép viszont tényleg szuper lett, és ezért nagyon tetszik.

Szoknya-H&M
Blúz-Pimkie
Táska-Bershka
Csizma- F&F
Bőrdzseki- Olaszországból


2 megjegyzés: