2013. április 25., csütörtök

Stílusok,trendek amiknek mindig helyük van a szívemben,és a szerkényemben

Ugyan trendek jönnek-mennek, mindannyiunknak, még a legelvetemültebb fashionistáknak is vannak olyan kedvencei, amiktől nem válna meg a világ minden kincséért sem, és divattól függetlenül szívesen viselik, az aktuális trendekkel mixelve. Ebben a bejegyzésben azt szedtem össze, nekem mik ezek a nagy szerelmek, melyek évek óta töretlenül rajongásom tárgyai.

I. Kislányos romantika- csipkék,rózsák,masnik.peterpan gallér
Amikor már kinőttem a fekete korszakomat, az érdeklődésem a világos színű ruhák iránt hirtelen felélénkült-addig semmi fehéret vagy krémszínűt nem hordtam, de egyszer csak azon kaptam magam, hogy tetszenek- hiszen a csipkét már goth koromban is imádtam, ha én anyag lennék, biztosan csipke lennék, a rózsákat is szeretem, nem beszélve a masnikról :) Elég éles váltás volt, de szerintem igazából csak a színek változtak, az anyagok és formák ugyanazok, amik akkor tetszettek.

 
II.Menta
Nagyon örültem neki, amikor divatba jött, mert előtte nehezen találtam ilyen színű ruhákat magamnak, aztán egyszer csak minden tele lett velük, juhé! A kedvenc Amodent fogkrémemre emlékeztet (most sajnos Lacalutot kell használnom a fogszabályzóm miatt, de amint tehetem, visszatérek rá :)), örülök neki, hogy még idén is találtam egy-két dolgot, bespájzoltam most egy időre mentából.


III. Színes leopárdminta
Nem tudok mást okolni érte,mint a fiatalkoromat- amikor még fiatal és lázadó voltam, volt egy királykék leopárdmintás skinny farmerom (sajna mostmár eléggé elkopott szegény,sokat viseltem)- meg még egy csomó más ilyesmim, és még mindig tetszenek, független attól hogy mások mit gondolnak erről, ha újra 16nak akarom érezni magam, felkapom az egyik ilyen felsőmet :D


IV.Military kabátok
Parkák, menték, katonai dzsekiket idéző darabok- rengeteg van belőlük otthon, mert csinos, egyszerű, mégis vagány-fura is, hogy még egy outfitben sem volt a téli parkámon kívül ilyesmi.De ami késik, nem múlik- lesz mit mutogatnom, talán egy külön bejegyzés is lesz róla.

V.Rockabilly
Szintén tinédzserkorom terméke- én elsősorban nyári viseletként tartom számon, ezek a pörgős ruhák nem a cidribe valók. Az is igaz, hogy ehhez talán nőiesebb domborulatok kénének, mint amilyenek vannak, de hát ami van azzal kell gazdálkodni :)
 
Hát, ennyi lett volna az én listám-és a tiétek milyen?;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése