2013. április 15., hétfő

Outfit-"Dogwalk"

Itt a szép idő, a hétvégén remek alkalom nyílt arra,hogy picit többet foglalkozzam a család imádnivaló goldie-jával, aki természetesen imádja a közös sétákat :)
Mivel a szőrgombóc felszedett néhány kilót mostanában, és kezdett egyre gömbölydedebb lenni, kiemelten figyelünk arra,hogy eleget mozogjon-így lett a "gyorsan megfuttatom"-ból hirtelen ESEMÉNY a kutyasétáltatás.

Ilyenkor igyekszem a "kényelmes, de azért nézzünk is ki valahogy" elve szerint öltözni. A nyaklánc azért volt rajtam, mert annyira tetszik hogy kb oda is műteném a nyakamhoz most :) A többi cucc viszont teljesen átlagos, hétköznapi viseletem.




Végezetül néhány kép, amin az outfit nem látszik, de hát olyan kis édes <3


Dzseki- New Yorker
Farmering-anyué volt lánykorában
felső-H&M
farmer-Háda
Bakancs-Pimkie

10 megjegyzés:

  1. cuki,de ezek a táskák... X.X

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem is táska az,hanem bőrönd :D
      De láthatod, hogy ezek sajnos állandó tartozékaim,bár nem mindig ilyen feltűnőek, mivel színtelenek, sminkkel eltüntetni igazából nem lehet, kenegetem én mindennel, de őszintén szólva annyira nem zavar,hogy most leretusáljam a képekről, nem vagyok én valami tökéletes lény,de nem nagyon bánom, sokkal jobban zavartak pl a fogaim még fogszabályzás előtt, vagy a pattanáshegek az arcomon.

      Törlés
    2. Senki sem tökéletes. Jó képek lettek :)

      Törlés
  2. Láthatóan genetikaiak azok a gödröcskék a szem alatt, gratulálok, iylenért beszólni, amiről valaki abszolút nem tehet, és nem tud rajta változtatni, büszke lehetsz magadra!
    Így is csinos vagy, nagyon aranyosak a képek és nagyon pozitív a kisugárzásod, a lereagálásod csak még szimpatikusabbá tett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért azon én nem sértődöm meg az életben sem, ha valaki megjegyzi,hogy karikásak a szemeim, bár szerintem élőben megszokták,hogy vannak ilyen dagadt szemű napok :)
      Köszönöm szépen amúgy,nagyon aranyos vagy <3

      Törlés
  3. Olvasom egy ideje a blogod, és nagyon jónak találom az izlésed, az írásaid is okosak, érdekesek. Az itteni komment kapcsán kérdezném, hogy korrekciós műtéten nem gondolkoztál még? Az alakod olyan mint egy modellnek, de az arcod teljesen elrontja az összképet. A bőrhiáid szerintem sokkal könnyebb takarhatóak, mint ezek a duzzanatok, az egész orcád torzzá teszi.

    VálaszTörlés
  4. Mi az hogy elrontja???? Meg korrekciós műtét? Mi az hogy torzzá teszi? Gondolkozol mikor iyleneket leírsz? Attól hogy Te úgy érzed csak akkor érsz valamit ha tökkkéletesen nézel ki, még nem mindenki ilyen sekélyes és szánalmas.
    Meg se forduljon a fejedben korrekciós műtét. Te így vagy Te. De gondolom Te ennél értelmesebb is vagy ezerszer, mint hogy ezt komolyan vedd, ami előttem van leírva.

    VálaszTörlés
  5. Csigavér hölgyeim, mégiscsak az én bőröndjeim :D
    Természetesen nem szeretném megműttetni. Szép kis világban élnénk, ha minden ilyennel mindenki rögtön orvoshoz szaladgálna. Nem beszélve arról, hogy csak akkor ilyen csúnya, ha éjszakáztam vagy rosszul aludtam.
    Attól nem félek, hogy ez csökkentené a vonzerőmet- így is úgy érzem, hogy a fiúk/férfiak, akik megnéznek az utcáén, netán le is szólítanak, túlértékelik a külsőmet (ami messze nem a legjobb tulajdonságom). Azt nem mondom,hogy állati jól nézek ki, de nem nézek ki rosszul, így ezzel együtt sem.

    VálaszTörlés
  6. Ja ,egyébként köszönöm szépen a kedves szavakat, és <3

    VálaszTörlés