2013. április 23., kedd

Kincsek a gyönyörű Barcelonából ,és még egyebek

A szüleim egy hosszú hétvégét töltöttek Barcelonában-mi pedig a tesómmal rájuk bíztuk a rokonoktól húsvétra kapott pénzünket, hiszen ott nagyon jó kis boltok vannak, amik itthon nincsenek (Primark, Shana, Forever21), és az Inditex cuccok is olcsóbbak.


 A barna bőrdzsekim, amit a kutyusos otufitben láttatok, hátul szétszakadt- de teljesen váratlanul egyik napról a másikra. Hát nem tartott sokáig-viszont az utánpótlás meg is jött a Stradivariusból, itthon is láttam,és itthon se olyan vészes- 7 ezer forint ha jól emlékszem.


Napszemüvegre nem számítottam- most vettem egyet- de ez egy fokkal ha lehet,még kevésbé mutat rémesen rajtam- Shana márkájú,szóval gondolom drága sem volt, minden kritériumnak megfelel-sose volt még egyszerre két napszemcsim :D

 A csipkés felsőkből csak az egyiket fotóztam le külön- szerintem látni fogjátok őket még outfit-bejegyzésekben, mert nagyon tetszenek, szintén Shana márkájúak.


A cipellőt már láthattátok ez előző outfitnél- a Forever21ből van, és imádom! Ha valaha is űrutazásra megyek, ezt veszem fel :)

A hétvégén jártam a Millenárison,  a könynapokon- vettem egy regiment könyvet- és egy számomra nagyon fontos embertől kaptam ott ezt a karkötőt- ez egy Karinthy-Kosztolányi barátságkarkötő. Külön vicces, hogy érettségin őket választottam összehasonlító elemzésre, és mindketten nagy kedvenceim (az Édes Anna az egyik kedvenc könyvem :))

És végül egy kis potya- anyukám ősszel vette magának ezt a Bershka táskát, de mivel sosem használta, úgy döntött nekem adja- úgyis nagy fekete táskát kerestem, és bár a szegecseket mint említettem eléggé unom már, de ajándék táskának ne nézd a----- szegecseit :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése