2013. április 17., szerda

Beauty Tag



Ez a tag körbejár a blogokon, gondoltam én is kitöltöm így munka után :) 

 1. Eredetileg egyenes vagy göndör a hajad?
Eredetileg szörnyű :D Felsőbb rétegek egyenesek, az alsóbbak meg hullámosak, tehát se ilyen, se olyan, eléggé bosszantó.

2. A hajadat magadnak fested vagy fodrászhoz mész?
Volt már fodrász által is festve, de most magamnak csinálom, mióta egyszínű.

3. Minden nap ugyanolyan a frizurád?
Igyekszem változatos lenni, de nem mindig jön össze ,legtöbbször vagy konty, vagy kiengedve,de szeretem csak a felét feltűzni is, meg befonva is szokott lenni néha.

4. A manikűrt-pedikűrt magadnak készíted vagy szalonba jársz?
Géllakkom volt már, de jobban szeretem mindig a hangulatomhoz festeni magamnak.

5. Milyen gyakran fested a körmödet?
Változó, van hogy 2-3szor hetente, van hogy egész héten ugyanaz, és heti egy pihenőnap van.
 
6. Csak nyáron vagy télen is fested a lábkörmeidet?
Ez ilyen egyéni perverzió, hogy télen is kell, jobban tetszik,és kész, általában vagy piros, vagy nude.
7. Mennyi ideig tart a sminkelés nálad?
Ha sietek, negyed óra, ha nem, fél.

8. Mit sminkelsz először? Az arcodat vagy a szemedet?
Arcomat.

9. Gyűjtöd a sminktermékeket vagy csak akkor veszel valamit, ha szükséges?
Húúúúú, szerintem inkább gyűjtöm, sokkal több mindenem van mint amit rendszeresen használok.


10. Milyen gyakran használsz műszempillát?
Volt ugye ilyen 3D-s, azt imádtam, de azon kívül semmi.

11. Teljes arcsminket készítesz minden nap?
Mi a teljes? Kontúr meg highlighter meg ilyenek? Mert akkor nem :) Ilyen nagy hacacáré csak alkalmakkor.
 
12. Akkor is van rajtad smink, ha egyedül vagy otthon vagy ha a családoddal vagy?
Egyedül minek, barátom nem szereti ha ki vagyok festve, úgyhogy akkor csak a pattanáshegekre teszek egy kis Ilcsi korrektort, ha kettesben vagyunk, családomnak szerintem anélkül is tetszem, de ha mondjuk átjönnek rokonok, vagy a húgom barátja,vagy a szomszéd lány, akkor azért egy kis bb krém-szempillaspirál azért kell.

 13. Elhagynád a házat smink nélkül?
Természetesen, egyedül a pattanáshegeim zavarnának, amúgy nem hiszem, hogy smink nélkül olyan csúnya lennék.
 
14. Mennyi "high-end" terméked van?
Hát itt mi számít "high-end"-nek:? Van egy Chanel körömlakkom, meg egy esteé lauder pirosító palettám, ezek annak számítanak?
 
15. Esténként eldöntöd, hogy mit veszel fel másnap?
Igen, legtöbbször, de van hogy azt csinálom, hogy az első darabot kiveszem a szekrényből ami szemet szúrt,és ahhoz választom reggel a többit.

16. Milyen gyakran váltogatod a táskáidat?
Nem túl gyakran, mindig van 2-3 bevált minden évszakra, az extrákhoz meg akkor nyúlok, ha illenek a szettemhez.
17. Mikor kelsz fel és mikor fekszel le?
Ha meló van, 7kor kelek, ha a barátomnál alszom,akkor fél 7kor, ha egyik sem, akkor fél 8, nem tudok sokáig aludni, reggel 10 óra a maximum.

18. Milyen gyakran sportolsz?
Évszakja válogatja, nem vagyok nagy rajongója az edzőtermeknek, inkább a szabadban lógnék. Idénre terv a Balaton átúszás, úgyhogy bele kéne húzni az uszodába járásba!
 

19. Bal vagy jobbkezes vagy?
Jobb.

20. Milyen magas vagy?
162 cm mély vagyok :)
 
21. Beszélsz idegennyelveket?
Angolból felsőfokúm van, de 3 éve nem használtam aktívan a nyelvtudásomat :(
Franciául elmakogok, de igazából nem vagyok túl jó benne.

22. Vannak háziállataid?
Van egy ciculim, és ott van a család kutyája,de ő nem az enyém,hanem közös.
23. Milyen gyakran vagy Bloggeren?
Mikor hogy.

24. Olvasol kommenteket blogokon?
Ha olyan a téma, ami érdekel,akkor igen.

25. Listát írsz azokról a termékekről, amiket más blogon látsz és meg akarod venni?
Listákat írni szeretek, de más blogon látott cuccokból még nem írtam.

26. Hogy jött a blogod neve?
Nem volt jobb ötletem.

27. Milyen kamerát használsz?
Mikor kiét. Nekem Fujifilm Pinefix s1500 sd-m van, de barátom gépe is sokat van használatban, az egy komolyabb masina.

28. Milyen gyakran takarítod ki a házat?
Hetente.

29. Mi a kedvenc színed?
Lila, fekete.

30. Káromkodsz?
Mindenki szokott, de persze igyekszem nem csinálni :)

31. Mit csinálsz a nap hátralévő részében?
Bevásárolok, elmegyek a nagymamámhoz, megebédelek, aztán a családommal leszek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése