2013. április 26., péntek

Outfit- Hart of Dixie

Biztosan elég tré dolog, hogy egy sorozatot legfőképpen azért nézek, mert tetszenek benne a ruhák, de hát így van. "Privátban" is nagyon kedvelem Rachel Bilson stílusát, amikor csak simán lekapják az utcán,akkor is mindig nagyon sikkes, de a sorozatban egyszerűen szuper cuccokat adnak rá.
Addig amíg nem láttam rajta, eszembe se jutott ilyesmi magas derekú shortot venni, de hozzám hasonlóan  is alacsony és vékony, és remekül áll rajta, úgyhogy gondoltam miért ne próbálnám ki én is?


Ezt az outfitet tehát Zoe Hart inspirálta, de természetesen saját képemre formáltam egy kicsit. Ma ugye 30 fok körül volt odakint,  csak egy sima topot viseltem, de a munkahelyemen, ha nincs is még légkondi, kicsit hűvösebb van, itt felvettem egy kis farmer mellénykét is. Mindkét verziót lefotóztuk, kíváncsi vagyok, nektek melyik tetszik jobban!
(arckifejezések tekintetében nem voltam éppen ott a szeren, a napsütés megvakított :D)
Első:




Második:




Top-Primark
Naci-Forever21
Ing-Stradivarius
Táska.Berska
Cipő-Forever21
Napszemcsi-Shana

6 megjegyzés:

  1. IMÁDOM EZT AZ OUTFITET! Minden tökéletes <3

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen lányok <3

    VálaszTörlés
  3. egészen más az összhatással a mellénnyel, de nem rossz egyáltalán, sőt! bár az első verzió a kedvencem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a farmertől rögtön olyan modern lett, az elsőn meg inkább retro. Köszi <3

      Törlés