2012. november 24., szombat

Santa Claus is coming to town- Mikulásos nyereményjáték :)

Mivel közeleg a nagyszakállú kedves idős bácsika ünnepe, úgy gondoltam, én is megajándékozom egy blog olvasómat (szakállat azért nem veszek fel!) valami aprósággal, a más blogokon látott nyereményjátékos módon :)

Sokat gondolkodtam, mi lehetne ez az apróság, és valami olyasmit szerettem volna, amit nem lehet minden sarkom megvenni, és végül e mellett a Kiko szemfesték mellett döntöttem.

A nyeremény tehát egy Kiko Color Sphere szemhéjpúder (14-es árnyalat), amit december 6-án fogok kisorsolni.(a dobozát nézve kalandos útja lehetett Budapestig)




Mit kell tenned, ha szeretnél jelentkezni?
~Legyél a blogom nyilvános követője
~Lájkold a blog facebook oldalát (http://www.facebook.com/SweetFashiondisasterByLily?ref=hl)
~Írj egy kommentet ide, hogy milyen néven követsz,és milyen néven lájkoltál.

Jelentkezés-December 6. 00:00-ig.

Sok szerencsét <3

4 megjegyzés:

  1. Szia :)) You You Xue neven kovetlek,You You Xue neven lajkoltalak :))

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nóra néven követlek,FB-n Nora Pirosként :)
    De aranyos kis Télapó vagy :))

    VálaszTörlés
  3. Szia! :) MissaBell néven követlek, a fb oldalt pedig Annabelli Bagiként lájkoltam :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Netti néven követlek.
    FB: Anett Piros
    Köszi a játékot! =)

    VálaszTörlés