2012. november 22., csütörtök

H&M-es akciók decemberben

Két női magazinnal is lehet kedvezményesen vásárolni idén decemberben a H&M üzleteiben :)

A decemberi Glamour felmutatásával december 6-án este 6 és éjfél között 25% kedvezménnyel vásárolhatsz a Vörösmarty téri üzletben.


A decemberi Cosmoban pedig limitált példányszámban (tehát nem mindegyikben,de majdnem mindegyikben) van egy kártya, ami december 1 és 24 között 1500 forint kedvezményre jogosít 3000 forint feletti vásárlás esetén.

Én biztosan élni fogok a lehetőségekkel, mert Big karácsonyi ajándékát a H&M-ből néztem ki, és hát magamat is meglepem majd azt hiszem :D És ti?

6 megjegyzés:

  1. Mi megyünk majd vasárnap a Vörösmarty térre :) Kuponunk sajnos nincs,de így is szuper lesz majd,azt hiszem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. már elkezdődött a karácsonyi vásáros dolog?*.*

      Törlés
    2. Igen, úgy hallottam már elkezdődött :) Adventi vásár, Vörösmarty tér :) Kiderült mi sajnos mégis csak jövő héten tudunk menni,de ha ellátogatsz oda,majd írj róla milyen! :) Szeretem olvasgatni amiket írsz :))

      Törlés
    3. szerintem nekünk is a jövő hétvége az esélyes, majd ráveszem a kedves páromat hogy csináljon róla szép képeket <3 imádoooom a karácsonyi vásárokat!

      Törlés
  2. nekem is van ilyen cosmo ajándékkártyám. 1 vmit nem értek. ha 3000 Ft felett kedvezményre jogosít, akkor ezek szerint mondjuk veszek 4000 Ft-ért vmit akkor 2500 Ft-ba kerül? Vagy 3000 Ft felett 1500 Ft-ért inygen választhatok e vmit?:D lehet hülyeséget kérdezek. köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem az eredeti összegnek kell 3000 fölött lennie,nem a kedvezményesnek :)

      Törlés