2012. november 13., kedd

Kedves kiegészítők őszre-II.rész

Hamarosan vége ennek a szép évszaknak, bár most sokáig élvezhettük az örömeit, hiszen kevés esős és borús nap volt, hamarosan jön a cidri, de van még pár olyan apróság,amiket megmutatnék nektek :)

Ezt a hajdíszt már láthattátok a Reginás outfitnél- az Éjfélkor Párizsban című  Woody Allen film ihletésére vettem meg, nagyon tetszik nekem az a stílus, amit ott láttam a nőkön, és az én hajamhoz inkább a fekete illett, mint a púderrózsaszín. A H&M-ben vásároltam, 990-ért.

felvéve-telós kép,sorry.
Imádom a különleges kesztyűket- ezt háromnegyedes ujjú kabátkával szoktam hordani, tetszik a két anyag kombinációja. 2500 forint volt a Promodban.


Ezt a barna táskát a tavaly őszi glamour-napokon zsákmányoltam- jó kis retró iskolatáska, ennek az árára sajna már nem emlékszem :(


Ezt a masnit pár hete vettem- nem tudtam eldönteni, hogy a Claire's-es csokornyakkendőszerűt vegyem-e, vagy ezt, de végül e mellett döntöttem. A New Yorkerben ti is megvehetitek 990-ért.

felvéve

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése