2012. november 15., csütörtök

Outfit áltagon aluli minőségben

A mai szettemet nem volt időm reggel lefotózni, gondoltam majd meló után le fogom :) hát nem igazán jött össze, már sötét volt kicsit (na ezért nem szeretem a telet!) ráadásul nem sikerült úgy beállítani a gépet, ahogy akartam, minden bajom van, de mivel már megcsináltam, és szórakoztam ezzel egy órát az életemből, felteszem őket :)

Magáról a szettről annyit, hogy az új szerzemények is benne vannak, és viszonylag extrém.






Kabát-H&M
Felső-kínai
Szoknya-Pull&Bear
Gyűrű-Six
Harisnya-Primark
Zokni-kínai
Csizma- Stradivarius

3 megjegyzés:

  1. Nagyon édes az a zokni :) Bár lehet h egy bokacsizmával jobban el tudnám képzelni. :)
    http://rekavilaga.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony jó lesz majd ha meglelem a hozzá illő bokacsizmát, az úgy még jobb lesz,de nekem így is tetszik^^

      Törlés
  2. Szia!Most találtam rád, tetszik a blog!
    Fel is iratkoztam!:)
    Nézz be hozzám, ha van kedved: http://bizsumania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés