2012. november 21., szerda

3D-s műszempilla élmény

Biztosan sokan hallottatok már róla, de én például senkit nem ismertem eddig személyesen,akinek volt ilyenje (vagy csak én nem tudtam róla), de mivel nekem nincs majdhogynem semmilyen szempillám (rövid, egyenes, világos színű), mindig izgatta a fantáziámat, hogy 3 hétig lennének szép,hosszú pilláim,spirál nélkül.

Olcsó húsnak híg a leve ugye,nem biztos hogy ahol ezt olcsóbban megcsinálják,az jó is, de ha szemfülesek vagytok, rengeteg kuponos oldal (lealkudtuk.hu, kupon világ) kínál kedvezményes szempilla-felrakást nívósabb szalonokban, ahol amúgy sokba kerülne.

Engem anyu lepett meg a kuponnal-így összesen 3500 forintba került, 9800 helyett.

Rendes festetlen kép a szempillámról nincsen,de kispirálozva sem túl hosszúak, szóvak látszani fog a különbség:


Hogy néz ki egy ilyen felrakás?
Hanyatt fekszel leragasztják az alsó pillákat, majd lecsukod a szemed,és malmozol amíg elkészül,ami kb. 40 perc körül van.Nem kellemetlen, nem fájdalmas, semmi extra.
Tudni kell rólam,hogy nagyon érzékenyek a szemeim, és be is könnyezett amikor leragasztották az alsó pillákat, de ez nem befolyásolta a műveletet.

Az első éjszakát túléltük, nem jött le. 24 óráig nem érheti víz, spirálozni lehet ugyan,de nem fogok,mert minek.Állítólag 3-4 hétig tart.

Terveztek ilyesmit csinálni, vagy volt már ilyenetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése