2012. november 12., hétfő

Új cuccok-2012 november

Sziasztok ^^



Van néhány apróság, amiket mostanában vettem, és gondoltam, megmutogatom nektek.

Szépségápolás cuccokat ritkán fogtok látni nálam, mert nem vagyok túl nagy guru ebben a kérdésben, imádom az ilyesmit, sok van belőle,de nem vagyok szakértő, de hátha van olyan,akinek ez hasznos :)


Amióta tudom hogy káros, csak alumíniumsó-mentes deot használok, régen egy Tom's of maine nevűt használtam, amit New Yorkban vettem, nagyon szerettem, hármat is vettem belőle,de elfogytak, így másikat kellett keresnem. A Body shop golyós dezodora jó alternatívának tűnt, 850 forint, kellemes citrusos az illata, és utántölthető :)

A Breaking Dawn-os Essence kollekció már elárasztotta a beauty-blogokat, úgyhogy csak ilyen mutogatós jelleggel, megvettem a Renesmé Red szájfényt, és az Alice had a vision-again lakkot.



Mivel nem kaptam barna wedge sneaker-t, és szükségem volt egy másik szőrös a csizmára a már meglévőn kívül (mert nem egészséges mindig ugyanazt a csizmát hordani,de ha hideg van minden másban lefagy a lábam), ellátogattam a józsefvárosi piacra, és 4500ért vettem ezt a szépséget, belül szőrös <3

Mindig akartam egy olyan hosszú zoknit, aminek masnis a teteje-ez olyan animefigurás :)- a piacon találtam is ilyet, 1000 forint volt.
A szívem csücske lett ez a kötött,szegecses pulcsi- 2500 forint volt, csillog is, szegecses is, kötött is-mi kell még?



1 megjegyzés: