2012. november 9., péntek

Once upon a time inspiration outfit

Evil Queen Regina

Ezzel  az outfittel nagyon nehéz dolgom volt- nem igazán érzem ezt a "szerepet", de a ruhákat szerintem jól eltaláltam.
 Minden drámai,fekete,nehéz anyagok- Regina megjelenése igazán tiszteletet parancsoló. Az erős szemfestés még mindig nem a kedvencem, akárcsak az pirosas-bordós rúzsok, a következő körben már olyan fogok választani, akinek a sminkje közelebb áll az ízlésemhez, nem érzem jól magam így emberek között :D


Ezt kabátot biztosan ő is kedvelné-nekem az egyik kedvencem. A többi része nem túl izgi, igazából a kiegészítőkkel akartam feldobni ezt a szettet, amik persze szintén feketék, de szerintem elég izgalmasak.




Nem tudok gonosz fejet vágni, segítsééééég!

Kabát-Barcelonából
Fekete farmer-Takko
Cipő-Kínai
Fejdísz- H&M
Fülbevaló- Bijou Brigitte

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése