2012. december 3., hétfő

Új cuccok-2012 december

Mostanában meglehetősen sok minden gyűlt össze-a szüleim Párizsban jártak,és hoztak nekem onnan néhány apróságot, kaptam egy kis jutalmat a melóhelyen, és jártam a Glamour Gardróbfrissítésen is.


Ezt a csizmát az őszi kívánságlistámon láthattátok- igaz, már itt a tél, de így is nagyon örülök, hogy végre az enyém <3 A Petőfi utcai cipőboltban találtam, szerintem már sok helyen olvashattatok róla :) 7990 volt.

Vettem még rengeteg pici fülbevalót-azokból sosem elég :-) a Debrecen Pláza földszintjén lévő kis bizsu standon vettem, a 3 pár összesen volt 600 forint.
 
Ez a két körömlakk egyszerűen szuper, ezeket anyu hozta Párizsból- Essie Leading Lady, és Mavala Vegas Pink. Az Essie-set már fel is kentem,nekem ez olyan "karácsonyos".


Ezeket a gyönyörűségeket is kaptam, mindkettő szuperpuha, Tally Weijles, meleg, majd lesz velük outfit,ez biztos!
Fehér-arany derékmelegítő


Végezetül ez az F&F cipő a Glamour Gardróbfrissítésről- teljesen újnak tűnik,és pont jó méret, bár az időjárás most nem alkalmas, de kivárom,hogy olyan idő legyen. Köszönöm szépen a kedves olvasómnak,  aki kisegítettem,ezúton is <3

2 megjegyzés:

  1. Amúgy nem mertem mondani, mert nem voltam ebben biztos, de a cipő Judit felajánlása volt, aki Plus Size Life blogot vezeti :)
    Vicces a sors, hogy a méretkülönbségek ellenére mennyire hasonló az ízlésetek :)))

    Öröm volt találkozni veled :))))

    VálaszTörlés
  2. Egyik kommentedben ezt a csizmát említetted meg,ugye? :) Annyira,de annyira tetszik! a fülbevalók,és a körömlakkok is...Már várom az outfit postot! :)

    VálaszTörlés