2012. december 18., kedd

Shut up and join the army!

A military trend kedves emlékeket idéz bennem- ez volt az első olyan divat áramlat, ami magával ragadott- ez egybeesett azzal, hogy végre jó volt rám néhány felnőtt ruha is (akkor ugyanis még nem voltak ám ilyen menő gyerekruhák, nagyon gyerekcipőben járt a dolog).

2002-t írtunk,és a nagy példaképem, P!nk military nadrágban pózolt a Bravo poszterén- természetesen nekem is azonnal kellett egy ugyanolyan! Csak hát átlagon aluli súlyú 12 évesként nem volt ez egyszerű-de végül egy felnőtt nadrágból átalakítva a nagyi megalkotta nekem A NADRÁGOT.


Most a 2012-2013as őszi-téli kollekciók bővelkednek az ehhez hasonló ruhákban, alig 10 évvel az első ilyen őrület után.



Egyszer azt olvastam valahol,hogy a szigorú szabású, férfi darabok által inspirál női ruhák mindig a gazdaságilag válságos időszakokban jönnek divatba- ha ezt nézzük, újfent kemény évünk lesz!


Egy barátnőm, aki nemrég jött haza Londonból, mesélte hogy ott már a csapból ilyen cuccok folynak-mifelénk is előfordulnak, de azért még nem mondanám,hogy nagyon elterjedt-viszont találtam néhány olyan darabot, ami már nálunk is elérhető.



Zara

Bershka

Bershka
Stradivarius
Szerintem ez egy olyan trend,ami mindenkinek jól áll- persze nem mindenki kedveli az efféle férfias holmikat, de azok, a masculine trendet követik, biztosan örömet lelnek majd benne. Ezt a posztert meg azért csináltam, hogy erre buzdítsalak titeket :) (ti is csinálhattok,itt: http://www.keepcalm-o-matic.co.uk/)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése