2012. december 27., csütörtök

Karácsonyi ajándékok



Először is szeretném megköszönni a családnak a sok szuper cuccot, nagyon örülök nekik <3

Nyilván ide csak a ruhás dolgokat fogom feltenni, a képek minősége elég változó,de igyekeztem normálisan lefotózni a dolgokat.

Meleg pulcsikból nekem sosem elég: ez a Tally Weijles darab csillogós,meleg,szuperpuha.


ilyen az anyaga



A mentaszínű csoda szintén Párizsból érkezett, ugyanolyan márkájú,mint a rénszarvasos pulcsim,és imádom.


Ezzel a Bershkás pulcsival is szemeztem már egy ideje- tetszenek a flitterek, és ennek hosszabb az ujja mint az ugyanilyen F&F-esnek.


Aki Bécsben jár, és szereti az ilyen basic cuccokat (vagy a sirályokat!) annak javaslom, hogy nézzen be a Hollister-be- nagyon aranyos dolgok vannak ott, amik jó minőségűek (bár nem olcsók), és a logó szuperédes :)




Régóta szerettem volna egy szegecses gallérú inget-anyuék vettem nekem egyet Bécsben a forever21-ben <3

Ez a H&M-es űrfarmer szintén nagyon tetszett nekem-de hiába volt fent a honlapon,nem találtam a boltban, ráadásul nem voltam biztos benne hogy nem nagyon merev az anyaga- jelentem, nem olyan merev, kényelmes :)


4 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Azta,szuper cuccok! A Hollister cuccokról én is hallottam hogy jók,bár azért megvan az áruk is... :D

    VálaszTörlés
  3. bocsi de ezzel az arccal és hajjal 30-35-nek nézel ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez már csak azért is nagyon vicces, mert élőben rendszeresen a személyimet kérik bármilyen alkoholt vagy ilyesmit akarok venni :D de persze ez nem zárja ki h úgy nézzek ki.

      Törlés