2012. december 7., péntek

H&M Shopping Night beszámoló és haul

Tegnap délután  5 óra körül  érkeztem meg a Vörösmarty téri H&M üzletbe, és nagyon reménykedtem abban,hogy akkor még nem lesz heringparty :D
Hát nem is volt, összeverődött már egy kisebb tömeg, de még lehetett tőlük lépni, és még nem fosztották ki az üzletet, szóval nem volt okom panaszra.
Összeszedtem, amit már előre kinéztem (de persze mondanom sem kell,jól átrendezték a hétvége óta,nehogy gyorsan megleljem ami kell) aztán köröztem , miközben egyre sűrűbb lett a tömeg, és az a korszakalkotó ötletem támadt, hogy a gyerekosztály pénztárához sorolok, mert ott biztos kevesebben állnak sorba.

Ebben igazam volt- arra viszont nem számítottam, hogy a kedves lelkes szülők hihetetlen mennyiségű cuccot halmoztak fel a csemetéiknek, az előttem kettővel álló konkrétan három óriási bevásárolótáskányi gyerekruhát vásárolt, igencsak szép összegeket hagyva ott, de tényleg annyi ruhát vett az adott összegért, hogy egy komplett óvodáscsoportot is simán felöltöztethetett volna.
 És ilyen típusú vásárlóból volt abban a sorban még vagy 4.

Egy órányit álltam sorba,de ahogy kifelé menet elnéztem lehet még így is jobban jártam, mint azok akik a felső szinten tették meg ugyanezt. És ami még eléggé szomorú volt- a cosmo-s kártyát nem lehetett felhasználni,pedig nincs rajta hogy más akciókkal nem vonható össze.

Most voltam életemben először-és utoljára!-ilyenen, nekem ez sok volt nagyon, meg is fájdult a fejem tőle :)
Viszont! Ami miatt mentem, hogy ajándékokat vegyek szeretteimnek (ami sikerült is, de ezeket ide nem teszem fel,mert valamelyik kíváncsi disznó még meglátja!), de magamat is megleptem pár aprósággal :)


Ezt a gallérnyakláncot még régen kinéztem magamnak-csak abban nem voltam biztos,melyik szín lenne a legjobb-mindegyikből volt még,de nekem az arany tetszett legjobban. 2490 pénzbe kerül, volt belőle fekete meg kékeszöld is.

A sapka jelenleg szükséges volt-a postán elhagytam a bordó kötött darabomat, és eddig anyukáméban jártam, a gyerekosztályon találtam egy megfelelőt, 2000 forint.



És végül egy kis szőr-nagyon cuki ez a gallér, és le van árazva 1500 forintra. Elvileg púderrózsaszín, de itt fehérnek látszik :(



5 megjegyzés:

  1. A szőrmegallér nagyon jó fogás! :)

    VálaszTörlés
  2. A flitteres gallér nyaklánc iszonyatosan bejön, szerintem ha lesz időm akkor kreálok magamnak valami hasonlót. Tényleg gyönyörű!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az biztos tök jó lesz, nekem nincs túl sok kézügyességem, de tök jó ha vki ilyen kreatív :)

      Törlés