2012. október 17., szerda

Új cuccok-2012 október

Ez volt az első olyan alkalom,amikor összesen 1, azaz 1 terméket tudtam magamnak venni a Glamour-napok keretein belül, és az is egy olyan dolog volt,amit teljes áron is nyugodt szívvel  megvettem volna.
A gyönyörű wedge sneaker, amit láttatok a kívánságlistás posztban, eltűnt a Tally Weijl polcairól, öt üzletben kerestem,és több boltban egyáltalán nem volt, vagy ha igen, akkor nem a méretemben.

A legtöbb kedvezményes boltban semmi olyat nem találtam,  ami szerepelt volna a listán, vagy szükségesnek éreztem volna a megvételét.(vagy belefért volna a keretbe)

Így hát az erre a hétvégére összespórolt vagyonkámat végül más helyeken költöttem el,de szerencsére így is kifogtam néhány olyan darabot, ami szerepel a listán, és jó áron jutottam hozzá( és egy olyat is, amit elfelejtettem feltenni a listára!)

A szuper meleg,kötött H&M pulcsik már régóta nagyon tetszettek nekem, legszívesebben az összes színt megvettem volna, de igyekeztem olyanokat választani, amik még nincsenek.
A pulcsik anyaga 95% elasztán, 5% moher, kellően melegek, de javaslom hogy vegyetek alá valamit, mert ici-picit szúrnak. 3990 volt darabja.


Egy tételt lefelejtettem a listámról: a motoroscsizmát. Ebből olyan darabot szerettem volna ami kényelmes, és lehetőleg szőrös belül. Az F&F-ben talált darab mindkét kitételnek megfelel, és elég kedvező áron, 4130 forintért vásároltam

A kedvenc Háda üzletembe lépve nagyon megörültem, mert a hétvégén, a Glamour-napoktól független ők is 20% kedvezményt adtak. A fekete manósapi, amit itt találtam, kicsit extrémebb az előzőnél, de nagyon tetszik, és találtam egy szép, púderrózsaszín sálat is, a kettőért összesen 1300 forintot fizettem, ezeket "bevetésen" is lefotóztam,mert a kép nem mutat sokat.


A kicsi fülbevalók jobban állnak nekem,mint a nagyobbak, be is szereztem két apróságot egy kicsi bizsus standnál, 200 forint volt egy pár.



És íme, az egyetlen tétel, amit kuponnal vettem- egy Essence parfüm. A legkedvesebb őszi-téli illatom mellé (Paco Rabanne Black XS) szerettem volna valamit amivel váltogathatom. Azzal szórakoztam, hogy ahányszor betértem a Müllerbe mostanság, mindig fújtam 2 illatot, egyet jobb csuklóra, másikat bal csuklóra, mert kíváncsi voltam a tartósságukra. A Like a new love teljesített legjobban azok közül, amiknek tetszett az illata (igazából rossz illata egyiknek sincs, és volt 3 is, ami nagyon tetszett), megvásároltam hát a picit, ha beválik, a nagyot is beszerzem.


Láthatjátok,a listám alakul- a fehér blúzt ma próbálom beszerezni, ha sikerült,azt is felteszem ide. A wedge sneaker valószínűleg nem lesz az enyém, és kitartóan keresem az árban megfelelő szegecses csizmát.
Ti csináltok listát, és ha igen,ragaszkodtok hozzá?

2 megjegyzés:

  1. csak néha csinálok listát, de sosem ragaszkodok hozzá, mert tudom, hogy mindenfélét össze fogok vásárolni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én pont azért csinálom,hogy ne vásároljak össze mindent, mert nem fogok elférni a szekrényben :D

      Törlés