2012. október 14., vasárnap

Once upon a time inspiration

Red Riding Hood

Az esős, nyirkos időre való tekintettel ma felvettem az új,szuper kabátomat, és hát mi más illett volna ehhez a csodás ruhadarabhoz, mint egy Piroskás outfit-fotózás?

Az ő ruhatárát egyértelműen meghatározza az ikonikus kabát,ehhez tehát én is semleges ruhadarabokat választottam, hogy ne vonhassa el semmi a figyelmet róla. Az erős smink elmaradhatatlan része ennek a külsőnek, nem is emlékszem mikor volt rajtam utoljára ennyi festék.

Az igazi életérzéshez szerettem volna egy farkaskutya-szerűséget, de mint golden-gazdi, sajnos nem rendelkezem ilyennel, de szerencsére a kereszt szüleim igen,így kölcsönkaptuk néhány kép erejéig Athost, a világ legédesebb,de leghiperaktívabb ónémet juhászát.

Az természetesen nehezebb volt, mint én azt gondoltam, a kutyuli ugyanis annyi kiló,mint én ,és nagyon izmos, így a megtartásához sokkal több erő kellett volna,mint nekem van,de szerencsére sikerült néhány aranyosabb képet lőni róla.

Először nézzünk be kicsit a kulisszák mögé :)

Így neveld (vagy inkább kenyerezd le) ónémet juhászodat :D
ez ám az igazi dogwalk :)
És most lássuk az igazi képeket, remélem tetszenek nektek!

igazi vigyor!




Kabát: Secondhand
Fekete farmer: Pull&Bear
Motoroscsizma: F&F

Hamarosan jövök a hétvégi szerzeményekkel teli poszttal, remélem nektek is mókás hétvégétek volt a borús vasárnap ellenére!

3 megjegyzés: