2012. október 23., kedd

Once upon a time inspiration

Ruby

Ez az outfit megint csak adta magát, hiszen az időjárás is éppen megfelelő volt egy ilyen szetthez, és az előző heti bejegyzéshez is illeszkedik :)

Ruby külseje meglehetősen extravagáns, boldog ifjúságomat juttatja eszembe, amikor még én is erősen festettem magam, és majdnem csupa feketében jártam.
Itt a fekete mellett természetesen a vörös játssza a főszerepet, a rock and rollos kiegészítők elmaradhatatlan kellékek, és nem csak hogy vadóc, de kihívó benyomást is kelt.



 Olyan szerelést álmodtam meg magamnak, ami felkelti a férfiak figyelmét, ugyanakkor mégsem túl közönséges. A vörös-fekete összeállítás természetesen alap, és a bőr kiegészítők sem maradtak le.

A fényképek minősége valamivel eltér a megszokottól, egyszerűen nem jött össze nekünk ez a fotózás most annyira, ami betudható annak, hogy én is és Big is betegeskedtünk mostanában :) nem voltunk formában.






Bőrdzseki: Secondhand
Felső:H&M
Szoknya: Pull&Bear
Harisnya: Calzedonia
Csizma: F&F
Táska: Zara
Sál: Primark

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése