2012. október 2., kedd

Őszi kívánságlista

Minden évszakban listát írok azokról a ruhadarabokról, amiket be szeretnék szerezni.

Az ősz ruházkodás szempontjából az egyik kedvenc évszakom, mert változóak az időjárási viszonyok, változatosan lehet öltözködni, ilyenkor szeretek az ősz színeibe bújni (főleg a barnát szeretem ^^)
Ha esetleg meglátogatna az Ősztündér, ezeket kérném:

~ Egy piros blézer/kabát :

Ezt a tételt kipipálhatom, el se hiszem,hogy ilyen szerencsém volt :) Kétezer pénzért szereztem be ezt a gyönyörűséget egy használt ruha boltban (a kép minőségéért elnézést kérek)

~Egy sima fehér ing (testhezállóbb fajta)
Ez az alapdarab az egyik kedvencem, sokoldalú, klasszikus, soha nem megy ki a divatból. A másik ilyen jellegű régebbi ingemnek meg akarom csinálni a gallérját szegecsesre, de szükség van egy szolid darabra is, például vizsgaalkalmakra.

~wedge sneaker 
Soha egyetlen ilyen cipő sem nyerte el a tetszésemet még, de nem olyan régen megláttuk egymást a Tally Weijl kirakatában, és rögtön meg is ígértem neki,hogy együtt leszünk, bármi történjék is :D
Ami megfogott benne,hogy belül szőrös (nagyon fázós vagyok, számomra ez egy igazi áldás lesz a hűvös időben) ,és olyan kis kényelmesnek tűnik.


~Kötött sapik
A bordó már megvan (az outfites posztban láthatjátok is), de egy feketét is szeretnék, mert sajnos ami volt, azt otthagytam a vonaton :(

~Kötött pulcsik
Az ilyen holmik a fázós lányok legjobb barátai, idén különösen divatosan, főleg egy galléros nyaklánccal párosítva. Én a H&M-ben néztem ki magamnak egy bordót és egy kéket.

~Szegecses csizma
Ezen a téren nem vagyok még túl határozott,se szín, sem pedig stílus tekintétben,de valami ehhez hasonlót keresek:
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése