2012. október 2., kedd

Az első igazi-outfit bejegyzés.

Életem első outfit bejegyzésének fotózása nagyon izgalmas volt,már csak azért is,mert nem állt rendelkezésemre segítéség. A párom sajnos elutazott, más pedig jelenleg nem ért rá az én egyéni szoc problémáimmal foglalkozni :-)
Most fotóztam először önkioldóval ilyesmit, de máris rengeteg tapasztalattal lettem gazdagabb, bénázásom részleteit most veletek is megosztom.

Első lépésként, próbáld meg úgy beállítani a kamerát,hogy ne vágja le a fejed...

Második lépésként próbáld megbeszélni izgága golden retvireddel, hogy ne akarjon minden képen rajta lenni :)


Harmadszor pedig, ügyelj az apró részletekre!



Nos,remélhetőleg ezeket a tanulságokat levonva legközelebb kevesebbet fogok bénázni, és hamarosan saját outfit-fotósra is szert teszek.
De most jöjjön a lényeg:
A franciás stílus mindig is közel állt a szívemhez,ezt próbáltam meg ma megjeleníteni,de néhány kicsit vagányabb ruhadarabbal kombinálva.
 A "cuki" kislányos kardigánhoz és sapkához ezért egy bőrszoknyát választottam,és fűzős csizmát/bakancsot (??). Kiegészítőket nem igazán láttok ma rajtam, kivéve a fülbevalót, de az a sapi miatt úgysem látszik :(





hogy a fejemről is legyen

fülbevaló

Kardigán:Promod
Szoknya: Secondhand
Bakancs/csizma: Barcelonából
Sapi: Six
Fülbevaló: Six
Táska: Kínai

2 megjegyzés:

  1. Aranyos ez az összeállítás, nagyon tetszik az a bakancs.
    A 'fotó bakikon' meg jót nevettem, a körmös képen a belelógás ismerős :)

    VálaszTörlés