2012. október 3., szerda

Amit szeretek az őszben-cipőim

Mivel ez a kedvenc évszakom öltözködés szempontjából, be fogom mutatni nektek azokat a ruhadarabokat, amik nélkül nem tudom elképzelni az őszt :)

Elsőnek a lábbeliket választottam. Mint említettem, az évnek ebben a szakaszában követem a falevelek példáját, és bebarnulok (a sárga fázist azt kihagyom,nem rajongok ezért a színért), ezért főleg olyan cipőket választottam,amik harmonizálnak a barna árnyalataival.

Azt gondoltam, tárgyakat fotózni sokkal egyszerűbb, mint saját magamat, de azért így is voltam problémák, például, nem tudtam eldönteni, úgy néz-e ki jobban egy cipő,ha magában fotózom, vagy ha rajtam van? A legtöbbről végül csináltam is-is képeket.

Viszont ha rajtam van, akkor felülről fotózzam? Az olyan uncsi, viszont ha alulról próbálkozom,állandóan belelóg az árnyékom (viszont ezt a szép napsütéses időt nem tudtam kihagyni), ellenben ha leteszem a gépet, nem tudtam úgy megoldani, hogy minden benne legyen...(jobb híján marad a felülről)
Ha bárkinek van építő jellegű javaslata, szóljon, köszönöm :)

De most a lényeg!



Ezt az imádni való bokacsizmát a tavalyi Glamour-napok alkalmával szereztem be a Pimkie-ből. Telitalpú, számomra szuper kényelmes, és ami még fontosabb: MELEG!






Ezt a bakancsszerűséget egy kilósruha boltban találtam, 1200 forintot adtam érte. Réginek tűnik, gondolom nem mai csirke, de pont ez tetszik lenne, szeretem az olyan ruhadarabokat amiknek múltja van.






A cuki bézs oxford cipőt a Westend aluljáróban lőttem, meglehetősen magas sarka van, de szerencsére ez nálam nem jelent akadályt, magabiztosan közlekedem az ilyen cipőkben, még futni is tudok bennük :)






Ez a gyönyörűség tegnap is szerepelt az outfit bejegyzésben, anyukám hozta nekem Barcelonából, többféleképpen is hordható, belül szőrös, mi kell még ?:)
felhajtott szárral

lehajtott szárral
Bónuszkép: mivel a fiatalember képtelen távol maradni a fotózástól, gondoltam jár neki öt perc hírnév, közlök egy cuki fotót róla :)(természetesen a fotózás ideje alatt sem tudott nyugton maradni)



Elnézést kérek a néhol fellelhető árnyékokért, igyekezni fogok javítani a dolgok minőségén, várom is az ezzel kapcsolatos kommenteket.
Ti milyen cipőket viseltek ősszel ?:)


2 megjegyzés: