2012. október 27., szombat

Fashion a harmadik világban

Dakar Fashion Week

Tegnap Mr. Big és én megnéztük a Sajtófotó kiállítást Népművészeti Múzeumban. Nagyon sok olyan kép volt, ami valamilyen okból megragadott, de volt közöttük egy, ami kiváltképp érdekes volt számomra, mint igazi divatrajongónak. A mellékelt leírás annyira felkeltette a figyelmemet, hogy úgy döntöttem, utána nézek egy kicsit, mi is ez az egész.

A fénykép a Dakari divathéten készült, Vincent Boisot fotós második díjat nyert vele "Arts and Entertrainment" kategóriában. 



Meglepődtem, mert őszintén szólva nem tudtam róla, hogy ilyen esemény egyáltalán létezik Afrikában, és hogy ennyire profi az egész,mert hát valljuk be, ez a kép egyszerűen szuper, a modell gyönyörű, és szerintem nem mindenki mutatna ilyen jól talpig pirosban.

Az eseményt Adama Paris szenegáli divattervező álmodta meg 2003-ban, azzal a céllal hogy, felhelyezze Afrikát a világ divattérképére.
Az Dakar Divathét afrikai divattervezők kreációit mutatja be ,és természetesen a modellek is mind a kontinens szülöttei.


 A képek, amiket találtam, csodálatosak- a világ bármelyik pontján készülhettek volna, gyönyörű ruhák, gyönyörű modellek, és az egésznek van egyfajta reményt adó kisugárzása.


backstage






















aki többre kíváncsi: http://www.dakarfashionweek.com/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése