2012. október 4., csütörtök

Öltözködési tanácsok csontsovány csajoknak

-Annyira irigyellek- ez az első dolog, amit mondani szokott valaki,amikor a súlyomra panaszkodom.
Mert hát manapság, ugye, mindenki kevesebbet akar nyomni, mint amennyi,és viszonylag apró kisebbséget képviselnek azok a lányok, akik szeretnék, ha pár kilóval többet mutatna a mérleg.

Egészen kislány korom óta ,mióta az eszemet tudom,csapták össze a kezüket a felnőttek, hogy te jó ég, milyen gebe ez a kislány, kérdezgették viccesen,adnak-e nekem otthon enni. Természetesen adtak,és én ettem is- nem is többet,nem is kevesebbet, mint egy átlagos gyerek.
Egyszerűen ilyen vagyok, hipergyors anyagcsere, és bármit próbálok, nem nagyon jönnek fel rám azok az áhított plusz kilók.

 Most akkor a fekete-fehér tények: 163 centi vagyok, és 45-46 (jobb napokon 47) kiló.
Aki nem gyenge idegzetű,van egy viszonylag új bikinis képem, itt megtekinthető:
http://i162.photobucket.com/albums/t243/jameliababa/IMG_0282.jpg

Ha bárki azt gondolná,hogy az csak jó lehet, ha valaki ilyen vékony, ki kell ábrándítsam: akárcsak a nagy túlsúllyal küzdőknél,nálunk is gondot okoz a ruhavásárlás, ránk sem igazán gondol a textilipar. A gyerekméretű ruhák néhány boltban jók- de előfordul, hogy ezeknek meg a hossza nem megfelelő.



Ezért készítettem ezt a bejegyzést, hátha segítek vele valakinek :)

Felsőruházat

 Nálam ez a legegyszerűbb kérdés talán,a felsőkkel, pólókkal pulóverekkel szokott lenni a legkevesebb gondom, és a ruhákkal se sokkal több. Sok helyen tartanak kisebb S-es, vagy XS-es felsőket (a Bershka,Stradivarius és a Tally Weijl méretezése a legapróbb talán).
Viszont itt is lehet "csalni egy kicsikét, hogy valamivel teltebbnek látszódj.

Tengerész stílus
Nálam ez hatalmas sláger a keresztbe csíkos felsők optikailag szélesítenek, divatosak, számtalan verziójuk létezik.

Világos színek 
A világos színek szintén kicsit teltebbnek mutatják viselőjüket a valóságosnál.

Fényes felületek
Minden ami csillogó,flitteres,szaténos anyagú,jöhet. Jobb,ha világos, de nem kell feltétlenül annak lennie.

Domborulatok:
Hát ez bizony egy kényes kérdés,mert hát ha az ember kevesebbet nyom a kelleténél,bizony nem szokott túl jól ellátva lenni ilyesmivel.
De mivel manapság mindent meg lehet oldani ,így ezt is.
A H&M fantasztikus super push-up melltartója tényleg egy csoda, szép melleket varázsol, ugyanakkor nem kelt "kitömött" hatást. Ezek 3990-be kerülnek,és számtalan színben kaphatóak. A Tezenisnek is vannak super push-upjai, ezeket akkor érdemes megvásárolni, amikor 1500 forintos akció van (ha lesz, megírom a blogon)
Vannak,akik alul is egy kis pluszra szorulnak,én nem tartozom közéjük,de nekik bizonyára jó hír,hogy a Calzedoniában lehet kapni push-up hatású leggingseket.




Alsóruházat
Nálam ez a nagy mumus, a farmervásárlás kész gyötrelem. Minden nadrág leesik rólam, van,amelyik még övvel is. Az öv a másik nagy problémám,de azt még meg lehet oldani, elviszem a megfelelő helyre, és ütnek rá lyukat, vagy csinálsz te magadnak.
 Na de a nadrág!
Gumis derekú cuccokkal sosincs baj, a legtöbb boltban ezek simán jók rám,ha nem, egy varrónő ezeket könnyedén szorosabbra veszi.
Farmerokat a gyerekosztályon (H&M) is érdemes nézni,de csak azoknak,akik nem túl magasak.
A másik csodálatos hely, a Bershka. Itt vannak 32-es méretű nacik, amik öv nélkül is jók rám. A Tally Weijl szintén ideális, itt XXS-es  a méretem. Szerencsésebb napokon az F&Fben is jók rám a 34-es nadrágok, de azok csak övvel.

Pluszban még megemlíteném,hogy használtruha boltok (főleg Háda)gyerekcuccai között is bátran lehet nézelődni, nekem már többször szerencsém volt :)

Hát ennyi voltam mára,remélem volt olyan akinek tudtam segíteni!



1 megjegyzés:

  1. Szia mekem is vannak ilyen problémáim én is mmindíg a netet bujom a push up cuccokért:)
    Am már van push up bugyi is az már elég jó de ha valaki szingli és éppen egy randira felveszi az élég ciki tud lenni ha esetleg a pasi észre veszi nem?:)Szóvall én nem mernék felvenni ilyet.

    VálaszTörlés